huber Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg prøver å innstallere en sync. station til mobilen min men greier ikke å enable com porten (COM3) som sync stationen er tildelt. i Adm.verktøy=>hendelsesliste får jeg denne beskjeden: Kan ikke starte DCOM-server:{97B72AC1-FC81-11D2-813D-00500403AC07}.Feilen:"systemer finner ikke angitt bane." oppstod ved oppstart av følgende kommando: C:\SONYER~1\Mobile\MOBILE~1EPMWOR~1.EXE- Embedding Hva kan dette bety? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Er DCOM starta i servicelista? (sjekk under start->kjør->services.msc). Eventuelt prøv å installere/kjøre fila fra en katalog med maks 8 bokstaver, slik at det ikke blir noen problemer og/eller misforståelser ved bruk av ~1. Ser òg at du har en kommando som lyder -embedding på EPMWOR~1.exe, burde det ikke være et mellomrom mellom bindestrek og .exe, samt ikke noe mellomrom etter bindestreken? Du må ofte kjøre kommandoer slik i kjør-feltet hvis du skal ha med ekstrakommandoer: "C:\SONYER~1\Mobile\MOBILE~1\EPMWOR~1.EXE" -Embedding Da kan da også bruke hele katalognavnet i stedet for bruk av ~1, ~2 osv. COM-porten, er den skrudd på i BIOS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå