Nvidia_boy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Til dette kabinettet får man ferdig montert vindu...døren kjøpes seperat då. Er det noen som vet ka den koster i snitt her i landet? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Du kan jo alltids lage et vindu selv Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Koster vel en 500. Tror dem har på psdata. Men hvorfor ikke modde selv? Det er ikke noe vanskelig og i mange tilfeller ser det faktisk bedre ut en ferdigmod. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Koster vel en 500. Tror dem har på psdata. Men hvorfor ikke modde selv? Det er ikke noe vanskelig og i mange tilfeller ser det faktisk bedre ut en ferdigmod. Pluss at det er billigere Lenke til kommentar
Thel Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har vært oppe tråder om dette før! Leverandørene her til lands har sluttet med dette vinduet, var vell ikke marked for det! Sende selv mail til PS data en gang og fikk som svar at dette ikke lenger var en del av deres sortiment! Det kostet 350kr der før. Har ikke sett andre webshopper som selger vinduet, mpx solgte det før, men ikke nå lenger! De har vinduet inne på en lokal butikk her i Tromsø som heter Exit data, meget bra butikk med masse bra datautstyr! Kjekt vist du bare skal ha småting som kabelstrømper osv, unødvendig med frakt da! Vinduet koster ca. 450kr der trur jeg. Mod selv, det er overraskende enkelt, og blir mye mer eksklusivt! Se min mod "red mana project" som er lenger ned på casemod siden, der modder jeg min h600b. Jeg er ikke ferdig, men trur det kan bli riktig bra! Må bare kjøpe nby plexi ettersom jeg fant en stor ripe i det jeg hadde i kjelleren. Så tenkte jeg skulle kontakte Krane glassmester på mandag for kjp av plexi! H.kon Lenke til kommentar
Nvidia_boy Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Oki, tror en databutikk i Bergen oxo har d. Der eg kjøpte kabinettet. Men har ikkje vært der på lenge. Men de hadde d for rundt et halvt år siden. Hmm. Har aldri brukt stikksag . Man pleier vel å legge en gummirand rundt vinduet visst man har montert d selv,heller ikkje brukt metallfil noe særlig. Har ingen erfaring med case modding.hehe. Har vært litt borti d. Men ikkje mye. Så har noen råd?(visst eg gjør d selv) Lenke til kommentar
Thel Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Min mod er også min første, ta en titt på guiden til overklokking.no Kommer med mer info om modding, men nå må jeg på en trening! H.kon Endret 10. desember 2004 av H.kon Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 De hadde døren hos mpx.no for 250,- en gang. Dessverre er denne ikke til salgs lenger der. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Koster vel en 500. Tror dem har på psdata. Men hvorfor ikke modde selv? Det er ikke noe vanskelig og i mange tilfeller ser det faktisk bedre ut en ferdigmod. Hmm, kjøpte min hos Psdata for 198.- jeg , men den er visst ikke å få tak i lengre . Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Skal du ha vindu så modder du selv, bare kjøp en plexibit som er så stor du vil at vinduet skal være. Så kutt hull som du vill, og bor hull til skruer å klæsj det sammen Prøv å få en fin og ikke fult orginal finish! Gjør noe nytt med det !! lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå