aldrimerforum Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hey, folx....har eksamensforbreding nå... En del av oppgaven er å Finne på et NAVN, og lage en LOGO til en bedrift som kun skal selge Gameboy, PC og andre konsollspill. En forretningside skal jeg også lage... Evig Takknemlig for alle hint! Lenke til kommentar
xeon Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Same shit here! Vi må finne på navn til kiosk... Sålangt har vi kommet opp med 'Central Park'... Hvilken linje går du, jeg går Salg & Service Ørtene gangen en har en slik oppgave vet du (KJEDELIG) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hei HoVeSkOt! Er X3M eit alternativ? Litt lame kanskje.. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg mekket en nå, den trenger litt arbeid med litt farger og kanskje en håndkontroll.... Men jeg foretrekker enkelt og greit Forstsetter HER: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...um=58&replies=0 [ Denne Melding var redigert av: Kenny000 på 2002-06-03 10:11 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Dette passer fint off topic. Vennligst ta bort bildet i siggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg