halkal Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 hei vurderer å kjøpe en ny stasjonær pc nå, bare lurer på hva som er det beste, altså beste for gaming, ikke noe sånn extreme edition greier eller dual prosessor hovedkort osv. intel hovedkortet og amd hovedkortet med pci express og hvilken socket bør jeg legge meg på for en intel løsning og en amd løsning?. og er det noe spesielt chipset som utmerker seg i forhold til andre?. lol blir litt forvirret av alle de forskjellige variantene Lenke til kommentar
all right Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 AMD Athlon 64 system med nForce3 250GB chipset. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Vel og merke bør man velge S939 på A64-system. Hvis man skal ha Intel og ikke PCI-E, så er det S478 på i875P som er det beste alternativet (best utstyrt hk). Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hmm, om jeg var deg, og skulle ha pc som kan holde koken litt fremover i tid, ville jeg gått for sokkel 939, det nye nForce 4 chipsettet og en A64 3500+ prosessor... detta skal kunne gå som varm kniv gjennom smør... MVH Lenke til kommentar
halkal Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 takker arnulf jeg tror jeg går for et nforce 4 alternativ som du sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå