Herr Brun Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hallo! Jeg har nettopp fått min k700i i hus ( ). Men jeg vil gjerne overføre de gamle nr. mine fra min gamle t68i til den nye. Hvordan gjør jeg dette? Takk for all hjelp! Herr Brun Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Innstaler Floats mobile agent, og bruk enten kabel, ir-da eller bluetooth til og overføre kontakter og slikt til pcen .. så overfører du det fra pcen til den nye telefonen med samme software'n. (husk at du må skifte profil i programmet for å finne gamle kontakter ) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg har et problem. Jeg kan ikke skifte profil når jeg er tilkoblet med k700en. Jeg har lagret alt fra den gamle på pcen, men nå får jeg jo ikke overført det... "switch profile" er grå... Herr Brun Lenke til kommentar
Lange Kjell Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hmm, det var rart.. Nå har jeg bare gjort det med min K700i og den gamle K700i'n, men ble jo oppfattet som 2 forskjellige telefoner, så jeg måtte switche mellom de... Gjør det her da, koble til T68i'n, eksporter alle kontaktene til en mappe på disken, så kobler du til K700i'n og importerer de samme filene, det bør vell gå bra Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Jepp det funket, tusen takk! Men nå har jeg et problem til:P Jeg vil gjerne overføre meldingene mine fra maskinen til mobilen. Men upload-knappen er grå. Når jeg høyreklikker på en melding så står det "move to phone (upload)" på en knapp, men den er grå! Hva kan jeg gjøre? Herr Brun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå