Vegard20 Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Du er nesten latterlig jevel. Du bør jo ha iq på tverrsnitt av talentet ditt når du spør hvorfor jeg sa det. Viss du ser på nummer seks på denne listen din: Oi en AMD 1680Mhz med Ti4400, 15486, ikke dårlig for de spesifikasjonene? Eller hva? Stoler du på det? Visste du at fps resultatene i 3dMark 2000 ble lagret som en txt fil, trengte bare notepad for å mekke 20000 poeng. Det er søren meg ikke vanskeligere å fake compare-resultater enn bilder! Og jevel hva motbeviste du som jeg skulle ha reagert på? [ Denne Melding var redigert av: Vegard20 på 2002-06-06 13:07 ] Lenke til kommentar
jevel Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 13:06, Vegard20 skrev:Du er nesten latterlig jevel.Du bør jo ha iq på tverrsnitt av talentet ditt når du spør hvorfor jeg sa det.Viss du ser på nummer seks på denne listen din:Oi en AMD 1680Mhz med Ti4400, 15486, ikke dårlig for de spesifikasjonene? Eller hva? Stoler du på det?Visste du at fps resultatene i 3dMark 2000 ble lagret som en txt fil, trengte bare notepad for å mekke 20000 poeng. Det er søren meg ikke vanskeligere å fake compare-resultater enn bilder!Og jevel hva motbeviste du som jeg skulle ha reagert på?<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Vegard20 på 2002-06-06 13:07 ]</font> Med denne skittkastinga beviser du helt klart hvem som er hva her. Som jeg sa ganske klart fra om i den posten der jeg posta screenen, så er den score en FEIK! Hvis du ikke tror meg så ta en titt på compare'n. Og nei, det er ikke så enkelt å feike som du skal ha det til. Prøv å åpne den "tekstfila", du..... Før du snakker om andres IQ osv. så bør du nok vaske for egen dør. -KJ Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Den tekstfila gjaldt 2000 versjonen, men det sier ikke at du må kunne programmere som en gud får å forstå at 2001 ikke er så mye vanskeligere. Er en score fake så er like gjerne masse annet det også, får å ikke snakke om hele greia! Sier ikke at det er de fem du skryter opp til himmels. Du klarte ikke å svare på spm. mitt. Og jevel hva motbeviste du som jeg skulle ha reagert på? Kanskje du klarer det nå som jeg har NEVNT det for deg? :smile: Egentlig kan du ikke legge ut noe som helst om hva som er fake! Hverken bevise de scorene du skryter av! Så fortell meg hvorfor jeg skal tro på deg mer enn andre? P.S. ikke noen vits i å qute når innlegget du refererer til står rett over :wink: [ Denne Melding var redigert av: Vegard20 på 2002-06-06 14:43 ] Lenke til kommentar
jevel Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-05 17:45, fUsiOn skrev: Quote: Den 2002-06-05 01:26, jevel skrev: Men nå har du sett det. Som du ser er det P4 som har top 5 på 3DMark2K1. Når det gjelder den Athlon XP / Ti4400 scoren, så er den like feik som en 70 kroners mynt. Du er jo like dum som er brød da javel... scoren du får på 3Dmark 2001 se havner ikke automatisk på internet... du må putte den der selv. Så det eksemplet som ble nevnt kan gos være mulig. Brukeren av den maskinen har bare ikke putta den på 3Dmark sine sider. Nå synes jeg du kan holde klaffen din. Hvis det er noen som brøer her så er det du! En score som ikke er public på madonion.com anses ikke som en legitim score. Sånn er det bare. Gud vet hvor mange duster som har påstått at de har de villeste scorene, men aldri klart å bevise dem.... Uttal deg heller om noe du vet noe om, du, gutten min. -KJ Lenke til kommentar
jevel Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Quote: Den 2002-06-06 14:41, Vegard20 skrev:Den tekstfila gjaldt 2000 versjonen, men det sier ikke at du må kunne programmere som en gud får å forstå at 2001 ikke er så mye vanskeligere.Er en score fake så er like gjerne masse annet det også, får å ikke snakke om hele greia! Sier ikke at det er de fem du skryter opp til himmels.Du klarte ikke å svare på spm. mitt.Og jevel hva motbeviste du som jeg skulle ha reagert på? Kanskje du klarer det nå som jeg har NEVNT det for deg? :smile:Egentlig kan du ikke legge ut noe som helst om hva som er fake! Hverken bevise de scorene du skryter av!Så fortell meg hvorfor jeg skal tro på deg mer enn andre?P.S. ikke noen vits i å qute når innlegget du refererer til står rett over :wink:<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Vegard20 på 2002-06-06 14:43 ]</font> Kan du ikke bare innse at du er gjennomskuet? Det er riktig at det nok er lettere å editere resultatfila fra 3DMark2000, men den var nok heller ikke i ASCII format. Dessuten er det forholdsvis lett å se hva som er feik og ikke utfra sammenhengen mellom resultatene. Klarte jeg ikke å svare på spørsmålet ditt, sier du? Hvilket ett av dem da? Dette? Quote: Og jevel hva motbeviste du som jeg skulle ha reagert på? I såfall så kommer det ganske enkelt av at det ikke gir noen mening. Hva skal jeg ha motbevist som du skulle ha reagert på? Kan ikke se at det har noen som helst relasjon til noe vi har snakka om tidligere i threaden, jeg. Ellers så har jeg ikke skrytt noen som helst opp i skyene her. Bare konstantert at de 5 første scorene er legitime fra brukere på MO som jeg har diskutert med i flere år, som jeg stoler på, og som jeg vet ikke jukser. At den 1600MHz Athlon XP'n med Ti4400 er feik behøver man vel ikke å være så veldig skarp for å ta. Sjekk compare URL'en som sagt. At jeg i det heletatt gidder å bruke så mye tid og energi på noen som er så lite mottakelig for info som det du er, er meg ett mysterium. Alt du har gjort siden jeg kom til hw.no er å være spydig i kjeften ovenfor meg! > Kan du ikke bare innse at du har bæsja på leggen å innrømme det? Tror du at du mister ansikt overfor andre her hvis du må det? Uansett; Dette var mitt siste innlegg i denne threaden. Nå skal jeg nyte sola. :smile: -KJ Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Quote: Den 2002-06-05 01:26, jevel skrev: Quote: Den 2002-06-03 18:55, Vegard20 skrev: Har sett en med 16*** 3dMarks. Hadde en klokket AMD til 2655Mhz. Tror ikke det var noe luftkjøling her nei. Har ikke sett noen Pentium 4 som har slått den. Husk at dem ligger jo foran per. dagens dato også. http://home.online.no/~kahliman/artimages/topscore.JPG Men nå har du sett det. Som du ser er det P4 som har top 5 på 3DMark2K1. Når det gjelder den Athlon XP / Ti4400 scoren, så er den like feik som en 70 kroners mynt. -KJ _________________ http://forum.fellowship.no <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: jevel på 2002-06-05 01:27 ]</font> må si at Intel sugde max på Madion sidene, heh en Intel P4 på over 3GHz holder kun de tre øverste plassene og så kommer en AMD XP på 1600MHz med kunn litt over 1000 3Dmarks mindre, Intel er dobbelt så sterk på MHz/GHz siden men AMD gruser Intel med sin ufattelige gode arkitektur, pluss at AMD har 0,18 micron teknologi og Intel ahr ny 0,13 micron og dette viser nok en gang hvor sterk AMD er i fothold til Intel Lenke til kommentar
Deavers Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Tror jevel ovenfor sa at den AMD scoren var falsk. [ Denne Melding var redigert av: deavers på 2002-06-08 00:19 ] Lenke til kommentar
msh Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 Så det du mener er at en PIII 500 er like bra som en AthlonXP2100+ hvis begge har et GF4 Ti4600?? I såfall tar du grundig feil. Ja det er lurt å oppgradere bare Cpuen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 jevel om du har nesten to like cpu fra intel og amd med et gf4600 er det ikke mye forskjell,men det er skjermkortet som er den viktigte delen i 3dmark. Kjetil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå