MobilNerd Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Er på tur en i posten til meg så lurer bare på om jeg har kjøpt katta i sekken eller om den er bra. Lenke til kommentar
mosymi Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Er på tur en i posten til meg så lurer bare på om jeg har kjøpt katta i sekken eller om den er bra. Jeg har hatt min i ca 14 dager. Jeg er fornøyd ihvertfall Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Du har ihvertfall ikke kjøpt katta i sekken. Du kommer til å bli fornøyd. Jeg er det og alle andre jeg har hørt som har den. Når du får den så lad batteriet i 16 timer... det gjorde ikke jeg.. Tror det var dumt av meg Lenke til kommentar
andus Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Du burde lade i 16 timer uansett om det er li-ion batteri også Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Er på tur en i posten til meg så lurer bare på om jeg har kjøpt katta i sekken eller om den er bra. Alle butikker skal jo ha 30 dagers full returrett så etter 29 dager kan du jo bare levere den tilbake om den ikke tilfredsstiller dine krav (eller går jeg på trynet her?) Lenke til kommentar
andus Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 du er fremdeles rak i ryggen sel om det er litt slemt mot butikken Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det er 14 dager hvis du kjøper den på nettet. Så det er ingen skam å snu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå