Th0mas Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei. Har et Logitech quick cam zoom, med integrert mikrofon. Den funker bra, men bare til å ta opp ting. Dvs. at det jeg leser/synger/snakker/skriker inn i mikrofonen ikke kommer ut av høytalerene før jeg hører på opptaket. Hvordan skal jeg få lyden som spilles inn ut av høytalerne i realtime? Mikrofonen er ikke mutet i lydinstillinger... Trenger den til Van Basco's karaoke player Lenke til kommentar
joebush Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Dersom du går inn i volumkontrollvinduet (med alle slidere), gå til Options|Properties (jeg har engelsk utgave av XP). Der kan du velge å aktivere slider for mikrofonen. Klikk så på Ok. Nå kan du ta bort huken under mikrofon for Mute. Men pass på at du ikke får feedback. Får du feedback kan du slå på avansert, og deaktivere Mikrofon boost. Dette kan hjelpe. Endret 10. desember 2004 av joebush Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Mikrofonen er ikke mutet i lydinstillinger Så det er nok ikke dette som er problemet... Flere forslag? Mikrofonen virker altså i f.eks. lydinnspilling, men ikke når jeg vil snakke i den UTEN å ta opp. Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Har ikke installert Creative sin programvare til lydkortet, men det skulle vel ikke være nødvendig? Drivere er installert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå