Gå til innhold

1.6 på vei ut.


Anbefalte innlegg

ja, fyfaen.. cs 1.6 sux

 

<3 alle spill som har bra grafikk og ikke ser ut som cs fordi det suger HEHE lolz?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

 

skjerp dere, alt ekke grafikk "ÅJO MEN CS SER UT SOM SPY PÅ OPPKAST MED GRUS OPPÅ"

 

gamez diz dayz, them iz leik nice on distance leik if you know what im sayin, yo ^^

hmm ingenting personlig men det der tror eg var den fææleste posten eg har lest på lenge :p

Men sånn går det når man spiller CS for mye :p

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
* Så lite på det grafiske at strategi kommer frem, man må ha IQ!

CS:S

Absolutt den DUMMESTE påstanden jeg noensinne har hørt (nesten iallefall). Jo flere objekter og elementer på skjermen jo bedre konsentrert/fokusert må du være. Noe CSS har. Du kan også bruke objekter som lokkemiddel/avlede (men kanskje du trenger litt mer "IQ" for å skjønne det)

 

* Bedre grafikk, flere bugs

Nei, ingen grafikkbugs

 

* Folk kaster heller HE'ene på tønner for å se dem fly 'ekte' istedenfor å spille

* Folk kikker heller på den pene veggen som skinner

Ikke nå lenger.. det er klart noen gjør det i begynnelsen, hva annet forventet du? :roll:

 

* Finnes så lite anti-cheat at man kan jukse ved bruk av en gameboy og et par strips ( og lommekniv seff, default!)

Kommer snart...

TAKK TAKK TAKK, TCi!!!

 

Forbanna teite påstander han kom med! grafikken er pen, fordi den er old-skool?!

Strategi kommer fram?!

Folk står heller og ser på veggene? HVEM FAEN SIN FEIL ER DET DA? Så da i såfall er HL2 et sugent spill, fordi det har vakker grafikk?

Det er jo idiotene selv som vil se på fysikken! Det er jo ikke de geniale utviklerne sin feil!!!

 

Hadde jeg hatt langt hår enda, ville jeg rivd det av meg i frustrasjon og sinne! :realmad:

Lenke til kommentar
Sinnsykt bra innlegg selv der, metallic.

Og ja, sprayen er ødelagt pga.

random

R-A-N-D-O-M :p

 

edit: forøvrig vits med å hoppe i taket og rive av deg håret?

Det er cs vi diskutere, ikke om vi skal bombe USA eller ikke.

Han som beynte med å nevne at det gamlere CS er mye bedre enn det nye, fordi grafikken er mye "penere", og fordi realistisk fysikk suger, fordi idioter heller vil se på tønner som flyger rundt omring! Det er jo ikke utviklernes feil!!

 

Anyways, back to topic: CS 1.6 er på vei ut, enten dere liker det eller ikke.

Før eller siden er det totalt borte, og jeg regner med at det skjer ganske fort innen 1 - 1.5 år...

 

"Forøvrig" så nevnte jeg ikke USA...

Lenke til kommentar
Han som beynte med å nevne at det gamlere CS er mye bedre enn det nye, fordi grafikken er mye "penere", og fordi realistisk fysikk suger, fordi idioter heller vil se på tønner som flyger rundt omring! Det er jo ikke utviklernes feil!!

wow, er det ikke på tide at du leser gjennom posten hans før du angriper det. Hvis du har gjort såppas, råder jeg deg til å gjøre det igjen.

 

 

edit: jævla navn som føkker opp quoten :wee:

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
[iC' date=15/12/2004 : 17:23]
Sinnsykt bra innlegg selv der, metallic.

Og ja, sprayen er ødelagt pga.

random

R-A-N-D-O-M :p

 

edit: forøvrig vits med å hoppe i taket og rive av deg håret?

Det er cs vi diskutere, ikke om vi skal bombe USA eller ikke.

Han som beynte med å nevne at det gamlere CS er mye bedre enn det nye, fordi grafikken er mye "penere", og fordi realistisk fysikk suger, fordi idioter heller vil se på tønner som flyger rundt omring! Det er jo ikke utviklernes feil!!

 

Anyways, back to topic: CS 1.6 er på vei ut, enten dere liker det eller ikke.

Før eller siden er det totalt borte, og jeg regner med at det skjer ganske fort innen 1 - 1.5 år...

 

"Forøvrig" så nevnte jeg ikke USA...

Altså, nå er det på tide at du leser gjennom innleggene før du svarer på dem.

Har du lyst til å begynne å diskutere om vi skal bombe USA eller ikke så gjerne for meg, men skal jeg eller du gjøre det da?

For det er tydeligvis ingen andre i verden som har planlagt det enda.

 

En annen sak er at du så absolutt skal skylde på utviklerene.

Hvem her skylder på utviklerene? Kan ikke huske å ha sett noen.

CS:S ble laget for en grunn. Og det var får å få CS på source motoren. Om du liker CS:S og ikke jeg er da en helt subjektiv mening uansett hvor mye du skal beskytte utviklerene som aldri har blitt anklaget.

 

Har du noen gang merket at du rett og slett ikke klarer å drepe en fyr selv om du sprayer ut 3 magasin midt i hodet hans?

Har du merka at det -ikke- går så bra å skyte gjennom vegger?

Har du merka at man ikke ser hvor kulene treffer når det blir litt avstand?

Har du merka at når du skyter så er rekylen så føkka at den går alle veier og er nesten umulig å lære?

Har du merka at M3 ikke dreper hvis du treffer personen i hodet?

Har du merka alle de skumle laggene som kommer pga. nettopp fysikken?

Har du merka at vi ikke diskuterer USA her?

Har du merka hva jeg har skrevet?

 

Hvis ikke, les igjen.

 

Og om CS:S kommer til å ta over for CS1.6 er meg knekkende likegyldig. Det eneste er at CS:S er så buggy og merkelig at jeg ikke gidder å spille det før det er fikset.

Lenke til kommentar
Har du noen gang merket at du rett og slett ikke klarer å drepe en fyr selv om du sprayer ut 3 magasin midt i hodet hans?

Nei, faktisk aldri... treffer nesten alltid der jeg sikter selv.

 

Har du merka at det -ikke- går så bra å skyte gjennom vegger?

Endelig!

 

Har du merka at man ikke ser hvor kulene treffer når det blir litt avstand?
Egentlig ikke, bruker siktet jeg da men...

 

Har du merka at når du skyter så er rekylen så føkka at den går alle veier og er nesten umulig å lære?
Litt utfordring skader vel ikke, du skal jo ikke tømme et magasin på hver person. ;)

 

Har du merka alle de skumle laggene som kommer pga. nettopp fysikken?

Vel grunnen ligger mer i ping enn i fysikken. Servere med spiller som har ulik ping kan oppføre seg merkelig, men så lenge du spiller på en serverer som har omtrent samme ping som deg så gå det bra.

Lenke til kommentar
Har du noen gang merket at du rett og slett ikke klarer å drepe en fyr selv om du sprayer ut 3 magasin midt i hodet hans?

Nei, faktisk aldri... treffer nesten alltid der jeg sikter selv.

Dette gjelder vel ofte på spraying, som igjen kommer av rekylen.

Har du merka at det -ikke- går så bra å skyte gjennom vegger?

Endelig!

Endelig? Det er jo halve morro å slippe å møte motstanderen for å måtte drepe han. realistisk hva da?

Har du merka at man ikke ser hvor kulene treffer når det blir litt avstand?
Egentlig ikke, bruker siktet jeg da men...

Hadde siktet vist hvor du faktsikt sikta så hadde det vært riktig det og.
Har du merka at når du skyter så er rekylen så føkka at den går alle veier og er nesten umulig å lære?
Litt utfordring skader vel ikke, du skal jo ikke tømme et magasin på hver person. ;)

Utfordring er det vel like mye som random. Det er aldri helt sikkert at du treffer der du skyter.
Har du merka alle de skumle laggene som kommer pga. nettopp fysikken?

Vel grunnen ligger mer i ping enn i fysikken. Servere med spiller som har ulik ping kan oppføre seg merkelig, men så lenge du spiller på en serverer som har omtrent samme ping som deg så gå det bra.

Så lenge det -aldri- har oppstått i CS1.6(forøvrig ingen andre spill heller) så velger jeg å tro at dette har med CS:S å gjøre enn med pingen min og serveren sin.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen problemer med noen av tingene du nevner. Og hva så om du ikke kan skyte igjennom vegger? Det er da logisk... Jeg sprayer veldig sjeldent og når jeg sprayer selv da ingen problemer. Og siktet viser der du antagelig kommer til å treffe, ingen våpen i den virkelige verden som treffer akkurat der du sikter uansett, ikke uten skikkelig støtte.

 

Og det med fysikken.. Det er hitboxene som er problemet og ikke fysikken, selv CS hadde/har dette problemet til tider. Men ja fysikken krever en bedre nettkode. Ulik ping har stor innvirkning på dette.

Lenke til kommentar

Å skyte gjennom veggen er da logisk. Ta en magnum og skyt gjennom døra di så skal du se :)

 

Forøvrig kan jeg nevne at så lenge jeg opplever en god del problemer med CS:S så har jeg ingen grunn til å spille det spillet da det i mine øyne blir grusomt ubrukelig. Hadde CS:S virka på samme måte som HL2 så hadde det vært helt toppers.

Lenke til kommentar
Å skyte gjennom veggen er da logisk. Ta en magnum og skyt gjennom døra di så skal du se :)

 

Forøvrig kan jeg nevne at så lenge jeg opplever en god del problemer med CS:S så har jeg ingen grunn til å spille det spillet da det i mine øyne blir grusomt ubrukelig. Hadde CS:S virka på samme måte som HL2 så hadde det vært helt toppers.

En dør er laget av to tynne lag tre med noe dritt imellom, en vegg blir litt anerledes... Mange vegger i CS som var av mur kunne skytes gjennom... noe som bare er teit. En kule vil ikke fortsette i samme bane om den treffer en hindring (kommer litt an på vinkelen selfølgelig).

 

 

Synd at det ikke fungerer slik som HL2 med deg, med meg så går det faktisk bedre enn HL2..

Lenke til kommentar

Kombinasjonen av CS:S, andre nye spill (ja, det er mulig at andre enn VALVe kan lage en monsterpopulært online skytespill), og stadig billigere PCer og komponenter vil gjøre CS 1.6 overflødig. At en hel gjeng med folk har lært seg alle de små hemmelighetene/triksene (aka skillz) man må vite for å kunne hevde seg i CS 1.6 , gjør det ikke umulig for dem å lære seg nye skillz i andre spill.

 

CS:S er ikke en oppgradering av CS 1.6. Det er et nytt spill, på de samme brettene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...