Gå til innhold

1.6 på vei ut.


Anbefalte innlegg

Håper at cs 1.6 varer så lenge som mulig.

Er så enig som mulig.

 

En av de mange grunnene til at så sinnsykt mange spiller CS(1.6) hver dag er at det krever lite av pc'en din.

En annen grunn er at det krever skills og ikke et bra våpen, på source er det jo bare å skaffe seg et kraftig våpen så eier man en server.

 

Men egentlig så synes jeg det ikke går an å diskutere dette, CS:S og 1.6 er to forskjellige spill og jeg synes valve bør jobbe litt for å få disse spillene litt mer like.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til å begynne med likte jeg ikke CS:Source i det hele tatt, men jeg gav det en sjanse til og nå synes jeg det er mye bedre på nesten alle områder. Jeg spiller fortsatt cs 1.6 endel fordi jeg har endel kamerater som ikke har pc til source, men jeg antar at jeg kommer til å spille dette mindre og mindre etterhvert som tiden går.

 

Jeg skjønner ikke hva folk mener med at det er så mye lettere. Det synes i allefall ikke jeg. Det jo uansett likt for alle. :)

 

-activist-

Lenke til kommentar
Til å begynne med likte jeg ikke CS:Source i det hele tatt, men jeg gav det en sjanse til og nå synes jeg det er mye bedre på nesten alle områder. Jeg spiller fortsatt cs 1.6 endel fordi jeg har endel kamerater som ikke har pc til source, men jeg antar at jeg kommer til å spille dette mindre og mindre etterhvert som tiden går.

 

Jeg skjønner ikke hva folk mener med at det er så mye lettere. Det synes i allefall ikke jeg. Det jo uansett likt for alle. :)

 

-activist-

Det at folke syns detver letter er at hitboxene i css er litt nissete til tider :!: Er av og til litt for lett å drepe :whistle:

Lenke til kommentar

Okei! eg stakk inn å spilte litt 1.6 etter gammelt(hakke spilt siden før sommer) Fo å si en ting først-->spillet var utrolig statisk av seg hehe.for meg var kontrollene mye mindre smooth en source(ikkje kom me det at source har bedre grafikk/ragdoll ect) men bare det å beveg seg var skikkelig retro style.Og musa mi oppført seg merkelig også :dontgetit: hehe velvel er jo vant til css eg nå så no hope at eg spille 1.6 mer :!:

Lenke til kommentar

Jeg var UT-spiller fram til CS:S kom. Hopp og dobbelhopp, og raketter i alle retninger. CS 1.6 var døllt, og jeg hadde ikke en sjans til å komme inn i spillet, fordi det gikk omtrent 5 sek i hver runde før jeg døde. Dessuten var grafikken enkel, og animeringen latterlig.

 

CS:S er mye kulere, fordi det ser bedre ut, det føles bedre, det høres bedre ut, og jeg hadde i begynnelsen en marginal sjanse til å klare meg i en duell (unntatt ved HS). Siden det kom ut, så har statistikken min forbedret seg fra 1:3, til 1:1 i kills. Det er en klar lærekurve i CS:S, så man kan ikke påstå at n00bs har det lett i CS:S. De har det lettere enn i CS 1.6, men ikke LETT allikevel.

 

CS:S får alle andre spill til å virke gamle. Men det som helt klart er nødvendig, for å gjøre det bra i CS:S, er bra HW. Jeg merket stor forskjell fra 512 MB RAM og 9500 Pro, til 768 MB RAM og 9800 Pro.

 

Jeg skjønner at folk som er vant til CS 1.6 ikke liker CS:S. CS 1.6 kommer sikkert ikke til å forsvinne på en god stund, antagelig ikke før de som spiller det i dag gir seg. Men jeg tror ikke at rekrutteringen til CS 1.6 er like stor som for noen år siden. Jeg tror at CS:S får brorparten av alle nybegynnerne, og vil fortsette å gjøre det.

Lenke til kommentar
Jeg var UT-spiller fram til CS:S kom. Hopp og dobbelhopp, og raketter i alle retninger. CS 1.6 var døllt, og jeg hadde ikke en sjans til å komme inn i spillet, fordi det gikk omtrent 5 sek i hver runde før jeg døde. Dessuten var grafikken enkel, og animeringen latterlig.

 

CS:S er mye kulere, fordi det ser bedre ut, det føles bedre, det høres bedre ut, og jeg hadde i begynnelsen en marginal sjanse til å klare meg i en duell (unntatt ved HS). Siden det kom ut, så har statistikken min forbedret seg fra 1:3, til 1:1 i kills. Det er en klar lærekurve i CS:S, så man kan ikke påstå at n00bs har det lett i CS:S. De har det lettere enn i CS 1.6, men ikke LETT allikevel.

 

CS:S får alle andre spill til å virke gamle. Men det som helt klart er nødvendig, for å gjøre det bra i CS:S, er bra HW. Jeg merket stor forskjell fra 512 MB RAM og 9500 Pro, til 768 MB RAM og 9800 Pro.

 

Jeg skjønner at folk som er vant til CS 1.6 ikke liker CS:S. CS 1.6 kommer sikkert ikke til å forsvinne på en god stund, antagelig ikke før de som spiller det i dag gir seg. Men jeg tror ikke at rekrutteringen til CS 1.6 er like stor som for noen år siden. Jeg tror at CS:S får brorparten av alle nybegynnerne, og vil fortsette å gjøre det.

wtf. Teiteste forklaring på hvorfor cs:s er bedre nn 1.6 noensinne.

Dessuten var grafikken enkel, og animeringen latterlig.

En av grunnene til at det er så populært, er at det ikke krever så mye av pcen. DEt er så simpelt, men alikevel så gøy og lett å komme inn i.

 

Siden det kom ut, så har statistikken min forbedret seg fra 1:3, til 1:1 i kills.

Det er en klar lærekurve i CS:S, så man kan ikke påstå at n00bs har det lett i CS:S. De har det lettere enn i CS 1.6, men ikke LETT allikevel.

n00bs har det aldri lett. Hvorfor sulle det være lettere for dem å begynne med cs:s istedet for 1.6? Bare fordi du synes det? Er det fordi rekylen er så mye mer "realistisk", eller fordi alt høres så mye bedre ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...