Gå til innhold

1.6 på vei ut.


Anbefalte innlegg

Lenge leve 1,6, hvertfall nå som jeg har blitt litt god i det. :p

Ja det er akkuratt det, de som er "gode" i det gidder ikke skifte til noe annet.

De som ikke går over til CS: Source har enten en frykt for å bli kalt n00byl00by eller så har de ikke god nok data. :p

"haha" n00byl00by faktisk...

 

men tror nok du tar VELDIG feil der ja, grunnen til at mange ikke vil gå over til source er at det rett å slett for oss "cs-nerder" blir et helt annet spill. er ikke gøy om skillsa dine plutselig blir verdiløse og du må begynne helt på nytt! aiminga og alt blir bare feil, har prøvd det en gang og jeg sletta det med en gang. HUFF! :thumbdown:

Der kommer det inn at jeg er god på CS: Source og har god aim, har blitt med i klan og eier rett og slett mye. :p Det kunne jeg nesten ikke på 1.6 og det er sånn 1.6 folka har det. Spilte 1.6 i 1 måned får jeg fikk betaen av CS: Source og har spilt det mye.

 

Edit: Kanskje vi kan gi oss med CS: Source vs. CS 1.6? Uskyldig i denne diskusjonen jeg. :innocent:

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg liker nettop den delen av CS som da ikke ser så ny ut. Det som er deilig er at cs er lite ressurskrevende, lett å komme inn i, store valgmuligheter innen våpen, og utrolig simpel gameplay. I source så løper alle folka helt teit, og ting detter i huet på deg og folk detter rart. En av grunnene til at jeg begynte med cs var at spilelt skilte seg ut fra mengden, både grafisk og Aisk.

Folk detter ikke rart, men de detter realistisk. Noen burde seriøst komme seg vekk fra dataen. :nei:

Ja du synes vel det er gøy å se folk dette i alle verdens mulige suspekte posisjoner.

 

Folka dette da greit nok i 1.6, og jeg har da ikke er ekstremt behov for å se hvordan folk dør.

 

"oi, se der a gutta, han her falt skikkelig realistisk." Også løper hele laget dit for å beudre fysikkmototren

Haha! *bøyer seg for Mixel*

Dagens best innlegg.

 

 

Men uansett:

Det er for mange som spiller 1.6 til at det kommer til å dø ut med det første.

Ingen av "CPL klanene" har planer om å gå over heller etter det jeg har hørt, og det fins jo mange som spiller 1.6 bare fordi dem gjør det såe (nei jeg gjør ikke det, kunne ikke bry meg mindre om hva dem spiller)..

 

At fysikken og grafikken er bra bryr meg midt på ryggen.

Grafikk har aldri hatt noe å si i mine øyne. Spiller f.eks Diablo II akkurat nå.

Merker ikke noe på grafikken.

Gameplay og underholdningen i spillet er det som er viktig.

Dere som liker CS:S er vel store Doom og Far Cry-fans?

 

Jeg har forresten funnet ut at de fleste som spiller CS:S er folk som aldri har spilt 1.6 før. Spurt på nesten alle servere jeg har vært på og 95% sier dem aldri har prøvd det.

Så til de som bare tror at CS:S er bedre fordi dere har hørt at det er dårlig: ta dere en bolle.

Lenke til kommentar
Ta det med ro.. CPL klanene vil nok ikke skifte over. CS:S er morsomt en bitteliten stund, men er altfor lett, og mangler den sjarmen som gjør at folk sitter timesvis med CS. Grafikken har blitt bedre, men det så mye mer som har blitt dårligere, bla det som gjør spillet lettere for nybegynnere.

Sjarmen er der for meg :thumbup: hehe men så har eg aldri spilt CS skikkelig før slik eg spiller css no.Kan det vere pga at eg hadde 56kb/s før :!: ??

Lenke til kommentar
Eier alle i begge versjoner, men når man får smaken på source blir orginalen piss.

jeg eier også i begge versjoner, og mener ikke selv jeg har noen dårlig data (se profil), men nei nei nei.. Cs:S er bare ikke morsomt nok. Du blir drittlei etter en kort stund.

 

Og til dere som maser om grafikken: Hvem BRYR seg om grafikk? Hvorfor maser dere sånn om grafikk? Vil dere ha god grafikk, se filmen Final Fantasy. Dårlig grafikk gjør ikke et spill dårlig, og god grafikk gjør ikke et spill bra. Grafikken i CS1.6 er ikke dagens nyeste, men den gjør nytten for seg veldig bra, og kan kjøres på mange pcer. Ikke sku hunden på hårene folkens! :)

Lenke til kommentar
Eier alle i begge versjoner, men når man får smaken på source blir orginalen piss.

jeg eier også i begge versjoner, og mener ikke selv jeg har noen dårlig data (se profil), men nei nei nei.. Cs:S er bare ikke morsomt nok. Du blir drittlei etter en kort stund.

 

Og til dere som maser om grafikken: Hvem BRYR seg om grafikk? Hvorfor maser dere sånn om grafikk? Vil dere ha god grafikk, se filmen Final Fantasy. Dårlig grafikk gjør ikke et spill dårlig, og god grafikk gjør ikke et spill bra. Grafikken i CS1.6 er ikke dagens nyeste, men den gjør nytten for seg veldig bra, og kan kjøres på mange pcer. Ikke sku hunden på hårene folkens! :)

Eg kan si meg enih i at cs 1.6 er bedre en css i hmm i" feel og sånn" her er nesten alt tweaket og perfeksjonert over årene(hitboxes noen :!: ) Også våpnene har en bedre feeling sånn som mere korrekt recoil etc. Men slik blir vel css til slutt å :thumbup:

Lenke til kommentar
Eier alle i begge versjoner, men når man får smaken på source blir orginalen piss.

jeg eier også i begge versjoner, og mener ikke selv jeg har noen dårlig data (se profil), men nei nei nei.. Cs:S er bare ikke morsomt nok. Du blir drittlei etter en kort stund.

 

Og til dere som maser om grafikken: Hvem BRYR seg om grafikk? Hvorfor maser dere sånn om grafikk? Vil dere ha god grafikk, se filmen Final Fantasy. Dårlig grafikk gjør ikke et spill dårlig, og god grafikk gjør ikke et spill bra. Grafikken i CS1.6 er ikke dagens nyeste, men den gjør nytten for seg veldig bra, og kan kjøres på mange pcer. Ikke sku hunden på hårene folkens! :)

Eg kan si meg enih i at cs 1.6 er bedre en css i hmm i" feel og sånn" her er nesten alt tweaket og perfeksjonert over årene(hitboxes noen :!: ) Også våpnene har en bedre feeling sånn som mere korrekt recoil etc. Men slik blir vel css til slutt å :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg liker nettop den delen av CS som da ikke ser så ny ut. Det som er deilig er at cs er lite ressurskrevende, lett å komme inn i, store valgmuligheter innen våpen, og utrolig simpel gameplay. I source så løper alle folka helt teit, og ting detter i huet på deg og folk detter rart. En av grunnene til at jeg begynte med cs var at spilelt skilte seg ut fra mengden, både grafisk og Aisk.

Folk detter ikke rart, men de detter realistisk. Noen burde seriøst komme seg vekk fra dataen. :nei:

Ja du synes vel det er gøy å se folk dette i alle verdens mulige suspekte posisjoner.

 

Folka dette da greit nok i 1.6, og jeg har da ikke er ekstremt behov for å se hvordan folk dør.

 

"oi, se der a gutta, han her falt skikkelig realistisk." Også løper hele laget dit for å beudre fysikkmototren

Det er iallefall bedre enn å se noen fyke 10m bakover etter ett skudd med en Glock. :roll:

Og når skjedde dette deg sist i 1.6? Eneste gangene noen fyker bakover er hvis du putter en halge rett i magen på dem og fyrer av noen salver. Ellers detter du bakover, eller faller sammen på knærne. Skjer aldri meg meg med glock. Skal det være realistisk som det ser ut som om du har behov for, så burde vel gunneren ligge i hånda på folka som dauer, og du må bøye deg ned for å plukke opp våpenet? Eller kanskje gå litt bakover når du leker med awp siden trykket trekker deg litt tilbake?

 

Når cs 1.6 kom. så spilte jo fortsatt mange 1.5, og jeg likte personelig 1.5 best, men alle andre spilte 1,6 av vennen mine, så jeg ville ikke være alene i den store public verdenen. Men Det vil ta tid før 1,6 er borte, hvis da ikke Valve stegner av muligheten for å spille det, ettersom mange sitter med skilpadder som greier cs flott, men kan kjøre Cs:s med en fps på 2

 

Og hvor mange gikk fra 1,6 til Condition Zero? Dette kunne vel kalles en cs"2", og spurce for en cs"3". Condition Zero hadde riktignok deilig rekyl på fks. Colten, og etter å ha spilt CZ en stund, ble det dritt å komme tilbake til den rekylende colten på 1,6 igjen. Fortsatt mange som spiller Warcraft også, men det spillet er vel snart ganske mange år. Ivertfall et par. Det arangeres fortsatt cuper og slikt, og det spiller blir ikke dødt med det første. Greit nok med en 1,6 for de med svak pc, eller liker det spillet bedre, og source for de som føler for det.

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
Eg kan si meg enih i at cs 1.6 er bedre en css i hmm i" feel og sånn" her er nesten alt tweaket og perfeksjonert over årene(hitboxes noen :!: ) Også våpnene har en bedre feeling sånn som mere korrekt recoil etc. Men slik blir vel css til slutt å :thumbup:

Hvordan kan du si hva som er rett recoil på våpen som du aldri har sett og holdt i virkeligheten? Recoilen på våpenene lærer du veldig fort...

Lenke til kommentar
Lenge leve 1,6, hvertfall nå som jeg har blitt litt god i det. :p

Ja det er akkuratt det, de som er "gode" i det gidder ikke skifte til noe annet.

Ja, vi spilte litt source på et lan for en stund siden.

Spilte mot en som er ULTRA nybegynner i cs, han eide meg omtrent. :ermm:

Jeg var ikke dårlig fordet om jeg gikk over til CS:S. I et så simpelt spill burde alle være "gode" så lenge de kan aime (CS 1.6 og CS:S). Så har du aim'en inne og litt mellom ørene, suger du ikke fordet om du spiller ett nytt FPS spill.

Lenke til kommentar

Har spillt cs i ca. 2 1/2 år og det er IKKE kjekt å gå over til CSS..

Mye bedre feeling i cs 1.6, og litt mindre realistisk (med tanke på bevegelser osv.), men fortsatt MYE kulere IMO..

 

Har mer enn bra nok pc, men liker rett og slett ikke CSS :shrug:

Er nok noe mange som har spillt cs en god stund og ikke sluttet syntes..

Lenke til kommentar
Eg kan si meg enih i at cs 1.6 er bedre en css i hmm i" feel og sånn" her er nesten alt tweaket og perfeksjonert over årene(hitboxes noen :!: ) Også våpnene har en bedre feeling sånn som mere korrekt recoil etc. Men slik blir vel css til slutt å :thumbup:

Hvordan kan du si hva som er rett recoil på våpen som du aldri har sett og holdt i virkeligheten? Recoilen på våpenene lærer du veldig fort...

Jeg har skutt med M4! =) M4 Rocks!

Lenke til kommentar

Source er sikkert mer realistisk, det mye bedre grafikk, og bedre fysikk.

Men CS er vel verdens mest spilte online spill? Hvorfor?

Vi har jo f.eks Americas Army, det er til og med gratis og er veldig realistisk.

Men for det om spiller mangen mer CS. Hvorfor?

 

Mine grunner er at det krever veldig lite av maskinen (har rimelig kjapp maskin) og du kan spille det fri fra lagg. Source derimot, lang loading og litt sånn begynnelse lagg. (Sist jeg spilte source iallefall).

 

Hvorfor skal bedre og nyere være bedre? Jeg liker CS 1.6 jeg

Lenke til kommentar
La oss ALLE krysse fingerene får at Source overtar (noe som det gjør uansett).

:(

Fram til source blir mer realistisk på de viktig delene så syns jeg 1.6 burde bli, så vil jeg heller spille 1.6.

Source er jo helt ødelagt. Satse på at det blir bedre etterhvert :)

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...