Gå til innhold

1.6 på vei ut.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC,10/12/2004 : 19:57] *Knekker alle fingre som blir krysset*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:p

trenger du hjelp?? kan hende du blir sliten :thumbup:

*gipser fingrene krysset slik at de gror sammen* :p

Sette dem i "knekka", hvis noe vet hva det er (sånn som er på fabrikker o.l, laget for å bøye jern i 90grader)

Endret av SpinNdre
Lenke til kommentar
CSS har alt for mye detaljer og småting, som bare er i veien og forstyrrer. Bedre modeller, ser ut som om colten har forsynt seg litt kraftig av julebordet. Lyden er forsåvidt lik. Og man kan fortsatt hoppe ned i vannet.

For mange detaljer liggende omkring? Klarer du ikke få meg deg alt kanskje?

Det er faktisk det jeg gjør, og alt det andre tar alt for mye oppmerksomhet.

Endret av niXon^^
Lenke til kommentar
Det er faktisk det jeg gjør, og alt det andre tar alt for mye oppmerksomhet.

Så du altså kikke rundt på alt hele tiden, og du klarer bare ikke å konsentrere deg? Jaja... ;)

 

 

Men det er en ting jeg synes er plagsomt, og det er at hvis man har spilt CS:S i et par dager, og plutselig får lyst til å spille 1.6 blir det jo helt fucka... I allefall slik jeg opplever det... Helt annerledes :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg liker nettop den delen av CS som da ikke ser så ny ut. Det som er deilig er at cs er lite ressurskrevende, lett å komme inn i, store valgmuligheter innen våpen, og utrolig simpel gameplay. I source så løper alle folka helt teit, og ting detter i huet på deg og folk detter rart. En av grunnene til at jeg begynte med cs var at spilelt skilte seg ut fra mengden, både grafisk og Aisk.

Folk detter ikke rart, men de detter realistisk. Noen burde seriøst komme seg vekk fra dataen. :nei:

Ja du synes vel det er gøy å se folk dette i alle verdens mulige suspekte posisjoner.

 

Folka dette da greit nok i 1.6, og jeg har da ikke er ekstremt behov for å se hvordan folk dør.

 

"oi, se der a gutta, han her falt skikkelig realistisk." Også løper hele laget dit for å beudre fysikkmototren

Lenke til kommentar
Det er faktisk det jeg gjør, og alt det andre tar alt for mye oppmerksomhet.

Så du altså kikke rundt på alt hele tiden, og du klarer bare ikke å konsentrere deg? Jaja... ;)

Jeg må ikke se rundt meg nei. Men tenk deg at du sitter og ser på TV, også kommer det to fettere på 5 år og begynner å løpe fram og tilbake foran TV-en. Du blir ikke like fokusert på det du faktisk skal.

Lenke til kommentar
Jeg liker nettop den delen av CS som da ikke ser så ny ut. Det som er deilig er at cs er lite ressurskrevende, lett å komme inn i, store valgmuligheter innen våpen, og utrolig simpel gameplay. I source så løper alle folka helt teit, og ting detter i huet på deg og folk detter rart. En av grunnene til at jeg begynte med cs var at spilelt skilte seg ut fra mengden, både grafisk og Aisk.

Folk detter ikke rart, men de detter realistisk. Noen burde seriøst komme seg vekk fra dataen. :nei:

Ja du synes vel det er gøy å se folk dette i alle verdens mulige suspekte posisjoner.

 

Folka dette da greit nok i 1.6, og jeg har da ikke er ekstremt behov for å se hvordan folk dør.

 

"oi, se der a gutta, han her falt skikkelig realistisk." Også løper hele laget dit for å beudre fysikkmototren

Det er iallefall bedre enn å se noen fyke 10m bakover etter ett skudd med en Glock. :roll:

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar

Ta det med ro.. CPL klanene vil nok ikke skifte over. CS:S er morsomt en bitteliten stund, men er altfor lett, og mangler den sjarmen som gjør at folk sitter timesvis med CS. Grafikken har blitt bedre, men det så mye mer som har blitt dårligere, bla det som gjør spillet lettere for nybegynnere.

Lenke til kommentar
Ta det med ro.. CPL klanene vil nok ikke skifte over. CS:S er morsomt en bitteliten stund, men er altfor lett, og mangler den sjarmen som gjør at folk sitter timesvis med CS. Grafikken har blitt bedre, men det så mye mer som har blitt dårligere, bla det som gjør spillet lettere for nybegynnere.

hva med å rett å slett bruka tida si til å fikse alle bugsa i cs 1.6 istedenfor å lage et helt nytt spill?

Lenke til kommentar
Ta det med ro.. CPL klanene vil nok ikke skifte over. CS:S er morsomt en bitteliten stund, men er altfor lett, og mangler den sjarmen som gjør at folk sitter timesvis med CS. Grafikken har blitt bedre, men det så mye mer som har blitt dårligere, bla det som gjør spillet lettere for nybegynnere.

hva med å rett å slett bruka tida si til å fikse alle bugsa i cs 1.6 istedenfor å lage et helt nytt spill?

Nja. CS har jo midlt sagt utdatert grafikk. CS:S skulle komt for 2 - 3 år siden :whistle:

Lenke til kommentar
Lenge leve 1,6, hvertfall nå som jeg har blitt litt god i det. :p

Ja det er akkuratt det, de som er "gode" i det gidder ikke skifte til noe annet.

De som ikke går over til CS: Source har enten en frykt for å bli kalt n00byl00by eller så har de ikke god nok data. :p

"haha" n00byl00by faktisk...

 

men tror nok du tar VELDIG feil der ja, grunnen til at mange ikke vil gå over til source er at det rett å slett for oss "cs-nerder" blir et helt annet spill. er ikke gøy om skillsa dine plutselig blir verdiløse og du må begynne helt på nytt! aiminga og alt blir bare feil, har prøvd det en gang og jeg sletta det med en gang. HUFF! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...