SebRam Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Skal kjøpe meg splitter ny pc til jul. Den skal brukes til hovedsaklig spilling, men også andre ting. Etter masse tips og tilbakemeldinger er lista nå ferdig (håper jeg ) Lista ligger HER Kom med tilbakemeldinger. Og nei ingen vits i å nevne AMD, jeg er en av de stae Intel tilhengerene Lenke til kommentar
©-Man Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Min erfaring med integrerte lydkort er ikke bra, personlig ville jeg anbefalt og kjøpt ett eget lydkort.. dette kunne. f.eks. vært helt greit. http://komplett.no/k/ki.asp?sku=302657&cks=PRL Nå må det sies at jeg ikke har testet kortet du skal kjøpe, det er bare min generelle erfaring med integrert lydkort. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ser bra ut det der ja Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Min erfaring med integrerte lydkort er ikke bra, personlig ville jeg anbefalt og kjøpt ett eget lydkort.. dette kunne. f.eks. vært helt greit. http://komplett.no/k/ki.asp?sku=302657&cks=PRL Nå må det sies at jeg ikke har testet kortet du skal kjøpe, det er bare min generelle erfaring med integrert lydkort. Forstår hva du mener, men håper det skal gå bra Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Floppy er vel egentlig sløsing av penger (hvis du da ikke har et behov for det i form av at du bruker disketter ) Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Floppy kan jo alltids være greit å ha Men uansett, ingen flere tilbakemeldinger eller tips? Ser alt bra ut? Skulle gjerne hatt noen til å sjekke grundig gjennom for å se om alt passer sammen eller ikke. Har ikke store greiene på pc komponenter selv Endret 10. desember 2004 av SebRam Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Synes det ser greit ut jeg... Men er enig i det med lydkort Lenke til kommentar
SebRam Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Da blir det trolig den pc'en jeg skal kjøpe etter jul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå