Moonshine Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Jeg bruker "LOL" høyt utenfor PC-verden. Stolt. Gjerne ofte. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Har noen kompiser som sier mye lol.. Det er egentli virkli teit syns jeg Hvis dei f.eks høyrer noe morsomt så ler dei ikke, me sier lol.. Er det en person som driter seg ut så kommer det ikke latter men en "lol" med litt tone i Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Skjønner ikke hva som er GALT med å si slike ting. Det er ingenting som er riktig og galt i muntlig tale (hvis man da ikke uttaler et ord feil). Jeg bruker OMG mest, men det hender nok at jeg sier LOL også. Ser ikke helt forskjellen fra f.eks AKA, ASAP og andre forkortelser. Jepp, jeg sier STFU, n00b, LOL, OMG, osv. Alle er forkortelser utenom n00b. Jeg bruker forkortelser hvis jeg vil, så STFU n00bs! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 16. desember 2004 Del Skrevet 16. desember 2004 Heh. Nerd. Skjønner virkelig alle det når du sier OMG LOL STFU NOOB? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Nei, men who cares? Fin måte å baksnakke folk på De fleste av vennene mine forstår det dog. Så jeg sier det vel bare til dem. Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Når min lillebror på 17 sier noe liknende slår jeg han i hodet med noe hardt, og sier at han aldri, aldri, aldri må finne på å begynne å bruke slikt "språk"For det første er det F, det er E, det er I, det er L. Det er FEIL, det er FEIL, det er FEIL. For det andre er det T, der er E, det er I, det er T. Det er TEIT, det er TEIT, det er TEIT. Hørt på Are og Odin i det siste?! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Har aldri hørt noen si LOL. Det er jeg jammen meg glad for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå