Gå til innhold

bruker dere ord som LOL utenom på PC'en?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei alle samen!

Eg er så lei av folk så seie LOL, Gudd, roflmao og andre sånne ord utenom på PC'en. Det er greit i spill når du må skrive kjapt. Men ka syns dere?

"gudd" er jo et veldig gammelt uttrykk som slettes ikke stammer fra pc'en...

Jeg husker i alle fall vi gikk rundt og sa "gudd" på jæren på begynnelsen av nittitallet...

menmen, nå er jeg student i Trondheim... synd det egentlig, for da får jeg ikke høre fascinerende uttrykk som "Mor di!", "GUDD", "Hei penis", "Su mæg" eller "Snakkes pakkis"

mente ordet "good", men alle bare skriver "gudd"

Lenke til kommentar
Korleis uttaler ein eigentleg ROFLMAO?

Dette er jo forkortingar som skal være raske og skrive og er ikkje meint som tungegymnastikk.

tror de uttaler det "Roffel Mao"

lol

1. Computer slang for "Laughing out Loud"

2. A phrase meaning to laugh. Mostly used by n00bs

See also: lmao, stfu

1. That Rick Hollern is so gay, lol.

2. lol!

-Urban Dictionary

Lenke til kommentar
hei alle samen!

Eg er så lei av folk så seie LOL, Gudd, roflmao og andre sånne ord utenom på PC'en. Det er greit i spill når du må skrive kjapt. Men ka syns dere?

"gudd" er jo et veldig gammelt uttrykk som slettes ikke stammer fra pc'en...

Jeg husker i alle fall vi gikk rundt og sa "gudd" på jæren på begynnelsen av nittitallet...

menmen, nå er jeg student i Trondheim... synd det egentlig, for da får jeg ikke høre fascinerende uttrykk som "Mor di!", "GUDD", "Hei penis", "Su mæg" eller "Snakkes pakkis"

mente ordet "good", men alle bare skriver "gudd"

det mente jeg og... det uttales gudd

(er jævla mange (fremdeles!) som spiller cs på jæren så er sikkert derfor dere regner det som cs-språk)

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at dere kan bruke slik i dagligdagstale. Jeg får spasmer i beina og vondt i magen bare jeg ser slik på nettet, og må ta 5 minutters pause for å komme meg opp på beina igjen.

Og da vet jeg ikke hva som skjer hvis jeg hører noen si LOL i køa på kiwi..

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at dere kan bruke slik i dagligdagstale. Jeg får spasmer i beina og vondt i magen bare jeg ser slik på nettet, og må ta 5 minutters pause for å komme meg opp på beina igjen.

Og da vet jeg ikke hva som skjer hvis jeg hører noen si LOL i køa på kiwi..

Hahaha, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOOOOOOOOOOOL!

:p

Lenke til kommentar
Når min lillebror på 17 sier noe liknende slår jeg han i hodet med noe hardt, og sier at han aldri, aldri, aldri må finne på å begynne å bruke slikt "språk"

For det første er det F, det er E, det er I, det er L. Det er FEIL, det er FEIL, det er FEIL. For det andre er det T, der er E, det er I, det er T. Det er TEIT, det er TEIT, det er TEIT.

That's the spirit! :thumbup:

Ørene mine vrir seg i smerte når jeg hører folk si "LOL" osv. Hvis noe er morsomt, hvorfor ikke bare le i stedet for å fortelle at "nå ler jeg"..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...