runela Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 tja.. gjør nok det.... desverre.. en dårlig vane har gjort det siden starcraft kom ut Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Starcraft ja... det var tider det. Sterk påvirkning på det norske språket der i alle fall. Jeg har en kamerat som fremdeles bruker ord som "Gosu" og "Hasu"... Huff og huff. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 jeg oversetter ikke 1337-språket direkte... f.eks castl3 blir uttalt castltre nei, bruker ikke lol o.l, liker ikke at folk bruker det muntlig, bruker det selv på pc, men ikke når jeg snakker... Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 hei alle samen!Eg er så lei av folk så seie LOL, Gudd, roflmao og andre sånne ord utenom på PC'en. Det er greit i spill når du må skrive kjapt. Men ka syns dere? "gudd" er jo et veldig gammelt uttrykk som slettes ikke stammer fra pc'en... Jeg husker i alle fall vi gikk rundt og sa "gudd" på jæren på begynnelsen av nittitallet... menmen, nå er jeg student i Trondheim... synd det egentlig, for da får jeg ikke høre fascinerende uttrykk som "Mor di!", "GUDD", "Hei penis", "Su mæg" eller "Snakkes pakkis" mente ordet "good", men alle bare skriver "gudd" Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Sier det av og til for å irritere folk. "OMFG LOL2K STFU ROFLMAO OMG 1337 2K N00B, eh?" Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Korleis uttaler ein eigentleg ROFLMAO?Dette er jo forkortingar som skal være raske og skrive og er ikkje meint som tungegymnastikk. tror de uttaler det "Roffel Mao" lol 1. Computer slang for "Laughing out Loud" 2. A phrase meaning to laugh. Mostly used by n00bs See also: lmao, stfu 1. That Rick Hollern is so gay, lol. 2. lol! -Urban Dictionary Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Lurer på om det er noen som heter Rolf Mao... Hadde vært heidundrane morsomt. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 hei alle samen!Eg er så lei av folk så seie LOL, Gudd, roflmao og andre sånne ord utenom på PC'en. Det er greit i spill når du må skrive kjapt. Men ka syns dere? "gudd" er jo et veldig gammelt uttrykk som slettes ikke stammer fra pc'en... Jeg husker i alle fall vi gikk rundt og sa "gudd" på jæren på begynnelsen av nittitallet... menmen, nå er jeg student i Trondheim... synd det egentlig, for da får jeg ikke høre fascinerende uttrykk som "Mor di!", "GUDD", "Hei penis", "Su mæg" eller "Snakkes pakkis" mente ordet "good", men alle bare skriver "gudd" det mente jeg og... det uttales gudd (er jævla mange (fremdeles!) som spiller cs på jæren så er sikkert derfor dere regner det som cs-språk) Lenke til kommentar
Mozilla Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det hender at jeg sier: "Det der var skikkelig LOL!", men ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Skjønner ikke at dere kan bruke slik i dagligdagstale. Jeg får spasmer i beina og vondt i magen bare jeg ser slik på nettet, og må ta 5 minutters pause for å komme meg opp på beina igjen. Og da vet jeg ikke hva som skjer hvis jeg hører noen si LOL i køa på kiwi.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Skjønner ikke at dere kan bruke slik i dagligdagstale. Jeg får spasmer i beina og vondt i magen bare jeg ser slik på nettet, og må ta 5 minutters pause for å komme meg opp på beina igjen.Og da vet jeg ikke hva som skjer hvis jeg hører noen si LOL i køa på kiwi.. Hahaha, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOL, LOOOOOOOOOOOL! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Når min lillebror på 17 sier noe liknende slår jeg han i hodet med noe hardt, og sier at han aldri, aldri, aldri må finne på å begynne å bruke slikt "språk"For det første er det F, det er E, det er I, det er L. Det er FEIL, det er FEIL, det er FEIL. For det andre er det T, der er E, det er I, det er T. Det er TEIT, det er TEIT, det er TEIT. That's the spirit! Ørene mine vrir seg i smerte når jeg hører folk si "LOL" osv. Hvis noe er morsomt, hvorfor ikke bare le i stedet for å fortelle at "nå ler jeg"..? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 jeg sier lol en del ganger ja.. Men det driter jeg i... "im not shamed being a nerd" Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ta fra dem tastaturet Lenke til kommentar
Owz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 jeg bruker lol hele tiden i og itenfor skolen!! mange sier det er teit men det er bull shit!! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 jeg bruker lol hele tiden i og itenfor skolen!! mange sier det er teit men det er bull shit!! Håper det var ironisk ment. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Bruker til nød "lol" når jeg spiller cs på nette (jeg skriver lol alså) at folk bruker data språk i værdagen er bare teit Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Som en protest mot fjortisser bruker jeg og mine venner 1337språk veldig mye. Lol, n00b, 1337ness, osv... Jeg håper at ingen tar oss alvorlig... Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 NEI! jeg bruker ikke lol verken på PC-en, eller utenfor. Jeg liker det ikke på PC, men når jeg hører ting som "lol ass" får jeg lyst til å slå vilt og hardt rundt meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå