henrik_s Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 hei alle samen! Eg er så lei av folk så seie LOL, Gudd, roflmao og andre sånne ord utenom på PC'en. Det er greit i spill når du må skrive kjapt. Men ka syns dere? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Dette har vært diskutert før, men jeg kan godt svare. JA, dessverre, det skjer at jeg sier LOL, ROFLMAO og lignende. Det blir vel på en måte en uvane. Hmm.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 nei, bruker de heller ikke på pcen. Lenke til kommentar
Goof Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 JA, dessverre, det skjer at jeg sier LOL, ROFLMAO og lignende. Det blir vel på en måte en uvane. Hmm.. Så du sier "ROFLMAO"? Da virker man glup i større forsamlinger. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Hvem har sagt noe om at jeg sier dette i store forsamlinger, hæ? Ja, det skjer noen ganger at når jeg prater med bestevenner (som også kjenner til disse uttrykkene) at jeg bruker dem. Det er nesten bare LOL jeg bruker. ROFLMAO bruker jeg ikke muntlig. Var bare et eksempel. Endret 10. desember 2004 av Nevnarion Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Mange på skolen min bruker det. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Nei, bruker det ikke til vanlig, og bruker det ikke ofte på PCen heller. Men jeg hatt lyst å bruke smileyer på stiler Endret 10. desember 2004 av bhsand Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 LOL, hver dag! :!: Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Flere som sier LOL/LOL2K/LAL osv. i klassen. Tragisk Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg reagerer på folk som sier "IRL"... Det betyr Ikke "In Real Life"... - Det er noe en eller annen fjortiss har funnet på (måtte bare skrive det her - ettersom det var andre gangen på få minutter jeg leste "RL/IRL på dette forumet...) Takk Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Tragisk Noen som har kjønt det Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) hei alle samen!Eg er så lei av folk så seie LOL, Gudd, roflmao og andre sånne ord utenom på PC'en. Det er greit i spill når du må skrive kjapt. Men ka syns dere? "gudd" er jo et veldig gammelt uttrykk som slettes ikke stammer fra pc'en... Jeg husker i alle fall vi gikk rundt og sa "gudd" på jæren på begynnelsen av nittitallet... menmen, nå er jeg student i Trondheim... synd det egentlig, for da får jeg ikke høre fascinerende uttrykk som "Mor di!", "GUDD", "Hei penis", "Su mæg" eller "Snakkes pakkis" Endret 10. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Kun med et par kompiser som kan alle uttrykkene selv. Og da på kødd selvfølgelig. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Selvutnevnt hater av sms og cs språk Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 sier ikke lol, men kan hende seg jeg sier omg hvis jeg blir fryktelig frustrert. rart igrunn ettersom jeg ikke har spilt cs siden før "omg lol stfu asl" generasjonen tok over Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Kun med et par kompiser som kan alle uttrykkene selv. Og da på kødd selvfølgelig. Amen Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Når min lillebror på 17 sier noe liknende slår jeg han i hodet med noe hardt, og sier at han aldri, aldri, aldri må finne på å begynne å bruke slikt "språk" For det første er det F, det er E, det er I, det er L. Det er FEIL, det er FEIL, det er FEIL. For det andre er det T, der er E, det er I, det er T. Det er TEIT, det er TEIT, det er TEIT. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 jeg har en uvane med å sie lol, sier KUNN lol og prøver som besatt og slutte. men det som irriterer meg er jentene i klassen min!!! de sier lol, lmao, rofl og alt slags kødd og de 1. vet ikke hva de betyr 2. har ikke pc 3. har pc men kan ikke noe om den bare bruker den til msn... Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Korleis uttaler ein eigentleg ROFLMAO? Dette er jo forkortingar som skal være raske og skrive og er ikkje meint som tungegymnastikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå