Gå til innhold

Game Theater Xp eller Audigy?

Anbefalte innlegg

Har store planer om å kjøpe meg Logitech Z-560-pakka når jeg etterhvert skal sette sammen nytt system. Det jeg sliter litt med er om jeg skal gå for Audigy eller Game Theater.. Er driverne til Audigy fiksa, sånn at det funker skikkelig nå? Er det noen som vet hvordan tilkoblinga til PC'n er for Z-560? GT XP hr jo phono ut, noe som jeg synes er digg, men det hjelper ikke stort hvis det er mini-jack innganger på anlegget.. Ellers noen for/mot de to lyd-kortene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok Gametheater 6.1 er det beste valget. Jeg må si at jeg nesten bare har hørt drit om SB Audigy, mens Gametheater bare har fått skryt. F.eks. så er de fleste testerne enig i, at breakoutboksen til Gametheater er hundre ganger bedre enn Audigys. Boksen er visst tung som et uvær og har et skikkelig kvalitetspreg. Og det at den ikke er lagd for å puttes inn i pc'n kommer alltid ut som et stort pluss, da det er enklere med tilkobling av ledninger bak. Egentlig det eneste negative jeg har hørt om Gametheater, er at det var en lav susing på lydoverføring digitalt, men dette var bare funnet med professionellt utstyr og at man ville ikke merke dette i praksis. (Audigy er sikkert verre..)

Lykke til!

mvh

André.

Lenke til kommentar

Jeg har gametheater XP med Logitech z560 og jeg er godt fornøyd med denne kombinasjonen. Veldig greit med alle USB porter, gameport og mic/headset på skrivebordet. Det eneste som er dumt med gametheater er den j**** tykke kabelen som går fra selve lydkortet i dataen til breakout boksen. Den er mye tykkere og tyngre enn det er mulig å forestille seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...