Joachim_F Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Vi hadde nesten gitt opp å få se det kritikerroste russiskproduserte Space Rangers i vår del av verden, men nå har Excalibur Publishing sikret seg de skandinaviske utgivelsesrettighetene. Etterfølgeren får vi også. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Ser rimelig kult ut spør du meg, men bare en liten detalj: Når kommer det på markedet? Ser det kommer 29. april (kilde: tothegame.com) i Storbritania, men den datoen gjelder vel ikke om Skandinavia har en egen utgiver. Noe mer eksakt info på dette? Eller taes det sikte på april her og? Edit: Glem det, hadde av en eller annen grunn ikke lest det siste avsnittet i artikkelen. Må si jeg gleder meg! Endret 12. desember 2004 av Amnio Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 ahhh, starCon2. Et av de absolutt beste spillene jeg noensinne har spilt. Om dette er halvparten så bra gleder jeg meg som en unge Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Space Rangers har blitt sammenlignet med Star Control 2, og hvis du ikke har spilt Star Control 2, har du gått glipp av en av de aller største klassikerne i PC-spillenes historie. OMG :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg