sull Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei, jeg har en kompis som har kjøpt eksternt lydkort som han skal sette i PCen, men han vil først deaktivere det interne lydkortet sitt.. Noen som har en guide på hvordan jeg gjør dette i BIOS eller i Windows for den saks skyld... Jeg aner ikke hvilket Hovedkort han har at this time... takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
all right Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det er ikke så lett å lage en guide uten å vite hva HK han har. Men det pleier ikke å være så vanskeligt å gjøre det. Det er bare å lete seg fram til en plass der det står noe om å deaktivere onbord lydkort. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Finner du det ikke i bios kan det være en jumper som må flyttes (sjekk manual). Jeg fant ingen av delene på en maskin og avinstallerte bare de integrerte driverene og endret i lyd ikonet i kontrollpanelet at pci kortet skulle spille av alt, og det virker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå