Kenney87 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei! Ettersom vår bærbar gikk i stykker igår trenger vi en ny en. Tenkte på en rundt 9000 til 10 000. Har sett litt på utvalget og det er jo ganske mye... Lurer på om noen har noen bærbare og anbefale til rundt den prisklassen? Den skal helst ikke ha innebygd skjermkort men ellers har det ikke så mye og si på spesifikasjonene. Takker for alle svar Mvh Kenneth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Bedre kjøp finnes ikke Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hm.. hvorfor skal den helst ikke ha innebygget skjermkort?? Det er jo bedre, men ofte litt dyrere. Ville vurdert denne meget strekt.. tror ikke du får mere for pengene andre steder http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5178 Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Hm.. hvorfor skal den helst ikke ha innebygget skjermkort?? Det er jo bedre, men ofte litt dyrere. Ville vurdert denne meget strekt.. tror ikke du får mere for pengene andre steder http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5178 jeg mente at den ikke skulle ha INTEGRERT skjermkort. Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Denne er jo ganske fin for 9000 kr. eneste minus er skjermkortet da. Men dvd brenner er jo fint Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Denne er jo ganske fin for 9000 kr. eneste minus er skjermkortet da.Men dvd brenner er jo fint Tja, men har egentlig ikke så mye bruk for dvd brenner..føler liksom det er skjermkortet det står på. Ringte til netshop og de var tom for kabinetter til den pc'n de hadde så de kunne ikke levere før etter jul Skulle helst hatt den i neste uke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hm.. hvorfor skal den helst ikke ha innebygget skjermkort?? Det er jo bedre, men ofte litt dyrere. Ville vurdert denne meget strekt.. tror ikke du får mere for pengene andre steder http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5178 Var jo den jeg linket til... Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 noen flere forslag? Lenke til kommentar
Filla Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Acer har en del laptoper med ATI 9700/9600 skjermkort til rundt 10k, men da blir det XGA skjerm. ACER har operativsystem inkuldert i prisen da. www.mpx.no har et greit utvalg. Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Hm.. hvorfor skal den helst ikke ha innebygget skjermkort?? Det er jo bedre, men ofte litt dyrere. Ville vurdert denne meget strekt.. tror ikke du får mere for pengene andre steder http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5178 Var jo den jeg linket til... Ja.. vi skrev svaret samtidig, slik at når jeg svarte hadde ingen svart... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Ingen som vet om en 15,4 wxga til denne prisen? en kamerat skal ha pc... Etter å ha brukt pc med widescreen i et halvt år har jeg endelig gjort meg opp en mening om saken: det er konge... Edit: er jo litt lureri med den netshop pc'en dere anbefaler, den er uten operativsystem. Altså kan man legge på en tusenlapp for å sammenligne med tilsvarende pc'er... For WXGA: Fant en med integrert skjermkort og en med skikkelig skjermkort som var interressante, men den siste var jo litt dyr da... Legg merke til at den første er månedens laptop på itavisen.no (som forøvrig ikke trenger å bety en dritt siden itavisen bare er svada) Endret 11. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Ja det ble så jeg gikk for denne tilslutt En HP Pavilion zv5325EA Den kosta 10900 men jeg falt pladask for den Den har en herlig widescreen skjerm som er kjempegod og se på og den har også harman/kardon høytalere som har noe av den beste lyden jeg har hørt på en bærbar pc. Noen specs : Mobile AMD Athlon™ XP-M 3000+ Standardminne 256 MB (skal sette inn en 256 til snart) Harddisk 40 GB 15,4” WXGA BrightView Widescreen TFT-skjerm Skjermoppløsning 1280x800 Skjermkort NVIDIA® GeForce™4 420 Go Kombinert dvd+r/rw og cd-writer-stasjon Endret 11. desember 2004 av kskanoy Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Hvor selger de den? Prisguiden var ikke akkurat oppdatert på dette området... Endret 11. desember 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Gisse Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Edit: er jo litt lureri med den netshop pc'en dere anbefaler, den er uten operativsystem. Altså kan man legge på en tusenlapp for å sammenligne med tilsvarende pc'er... kommer litt an på øyet som ser.. for noen JA, for andre NEI da legges heller den tusenlappen i øl på byen eller bedre maskinvare... Og nå tenker jeg ikke automatisk på piratvare.. er en del opensource som faktisk kan måle seg med Windows i det aller meste (tenker ikke på stabilitet etc for da er det ofte MYYYE bedre, men altså brukervennlighet og kompatibilitet) Dette er grunnen til at jeg ALDRI kommer til å kjøpe PC på f.eks elkjøp etc... MANGE bærbare som også utgår da de på død og liv skal leveres med et OS jeg ikke vil betale for.... En ting er forøvrig OS... en annen ting er jo ALT annet piss av programmer man skal ha med.. MAn betaler også for dette.... Endret 11. desember 2004 av Gisse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå