klilleng Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ringenes herre extended triologi-box, er denne å få tak i med norsk teksting? Isåfall hvor? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Her kan du kjøpe den. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Her kan du kjøpe den. kom til forsiden. Lette etter den jeg og, men fant den ikke, fant bare 3ern i collector edition box. Tror han skal ha alle 3 i en box liksom. EDIT: jeg fant den, men den var "utgått" EDIT2: fikk knota meg fram til den. Endret 10. desember 2004 av chokke Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Her kan du kjøpe den. kom til forsiden. Lette etter den jeg og, men fant den ikke, fant bare 3ern i collector edition box. Tror han skal ha alle 3 i en box liksom. EDIT: jeg fant den, men den var "utgått" Går visst ikke å linke direkte til produktet. Ringenes Herre Trilogi (Extended Versions 12 Discs) ligger der, den. Bare søk på "Ringenes Herre", for eksempel. Samleboks med de utvidede versjonene av de tre Ringenes Herre-filmene "Ringenes Brorskap", "To Tårn" og "Atter en Konge". Totalt 12 disker. Utgått? Ser ingen problemer, jeg. Endret 10. desember 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Takker. Men fy for en pris! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Update: de har den rimeligere på videonova.no Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Rimligste stedet er her: http://www.filmogspill.com/shop/ Utrolig bra pris, kjøpte den søndag! Koster 1000-1300kr andre steder her koster den 800, og billig frakt!!!! Brukte lang tid på å finne den så, Thank me! Endret 14. desember 2004 av ahumoe Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 14. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2004 Rimligste stedet er her: http://www.filmogspill.com/shop/ Utrolig bra pris, kjøpte den søndag! Koster 1000-1300kr andre steder her koster den 800, og billig frakt!!!! Brukte lang tid på å finne den så, Thank me! Spørs om dette er den norske versjonen..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå