Gå til innhold

Gaming pc bestilles snart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville bytta ut PSU og Ram. Får Tagan 480W PSU(netconnection.no) til samme prisen som du skal ut for med en dårlig PSU på bare 350W. Så ville jeg lagt mer penger i Ram'en. :innocent:

Btw, jeg personlig driter i om det er gave eller ikke som visse andre her. Skal man gå å være misunnelig på alle andre så kommer man til å gå på veggen til slutt. Slutt med slik tankegang og voks opp! Har du ikke råd eller får ikke slike ting selv i julegave så får du bare jobbe hardere og tjene penga selv slik jeg gjør. Skal ut med litt over 20 lapper for pc nå og det er fra egen lomme. Er 24år og student og det smerter på lommeboka men det er en investering. Jeg er ikke misunnelig på alle andre og syntes det er smålig...

- My 2 cents

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar

Fatter ikke hvor folk har fra at seagate disker støyer mindre enn wd?? Hatt 8 seagate disker som alle har støyet ganske kraftig. Lav støy ved idle men en bråkemaker når den jobber. Byttet til wd og støyen ved idle gikk litt opp men wd diskene jobber på et mye lavere støynivå enn seagate mener iallefall jeg.

Folk som mener seagate er stille er nødt for å være døve, eller holder på å bli det av seagate diskene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...