DesertGlow Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 TEST: Creative MuVo Slim: På slanker'n Har du noen gang tenkt at MP3-spillere er alt for tykke og upraktiske? Da er det godt å vite at det finnes alternativer. Creative MuVo Slim er beviset på at også MP3-spillere er påvirket av slankepresset. Les artikkelen her Lenke til kommentar
way_up_north Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 kul test. hadde det vært mulig i framtidige tester å inkludere kor raskt spilleren e til å slette filer?(dette er kanskje ikkje noe som tar lang tid uansett?) Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 drit tøff spiller.. vurderte å kjøpe samme.. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 er ikke denne spilleren ganske gammel? mener å ha sett den en stund Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Formen er ihvertfall bra, tynne spillere er veldig praktisk, er ikke arealet som er hovedproblemet i en lomme, det er tykkelsen. AtW Lenke til kommentar
inzyr Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Vi må si de passer bedre på MuVo XT som er en sporty spiller, enn de passer på "designerspilleren" MuVo Slim. Med mindre Creative har kommet med en ny MP3 spiller så tror jeg nok MuVo TX ville vært et bedre ord valg Ja jeg vet dette er noe ubetydelig, men jeg tenkte at jeg kunne ihvertfall nevne det. Jeg håper ingen blir sure fordi jeg nevnet det. Ellers en fin review Kunne kanskje vært en ide å nevne hvordan den fungere med beskyttede (DRM) wma filer, siden vi har fått betal butikker i norge også. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Planer om å teste ut Archos GMini 400? ... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Bra at dere tester spillere av mer kjente merker. Har vært en del snodige spillere i test de siste månedene. Lenke til kommentar
hendelsesløysa Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 er ikke denne spilleren ganske gammel? mener å ha sett den en stund Jo. Denne er gammel og også UKURANT. Denne fåes knap kjøpt i butikk lengre. Kan ikke skaffes fra Creative. Hva er poenget med sånne tester ? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 er ikke denne spilleren ganske gammel? mener å ha sett den en stund Jo. Denne er gammel og også UKURANT. Denne fåes knap kjøpt i butikk lengre. Kan ikke skaffes fra Creative. Hva er poenget med sånne tester ? Har forstått at du har registrert deg på forumet for å påstå at tester av MP3-spillere som ikke kom ut i løpet av de to siste ukene er ukurante... Det får selvsagt bli opp til deg. At den knapt kan kan fås tak i lengre er derimot bare tull. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Nokke eg synst er positivt med AAA batteri, er at det er lettere å få tak i eit nytt batteri når det gamle er tomt, enn når eit Lithium batteri går tomt.. Stod det kar lang tid det tok for å lade opp spilleren? Batterilevetida som var oppgitt for spilleren med AAA, er det batteritid som dere har funne ut eller oppgitt av produsent? Viss det er dere, hvilke batteri har dere hatt når dere testet det, er stor forskjell på batteri! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Nokke eg synst er positivt med AAA batteri, er at det er lettere å få tak i eit nytt batteri når det gamle er tomt, enn når eit Lithium batteri går tomt.. Stod det kar lang tid det tok for å lade opp spilleren? Batterilevetida som var oppgitt for spilleren med AAA, er det batteritid som dere har funne ut eller oppgitt av produsent? Viss det er dere, hvilke batteri har dere hatt når dere testet det, er stor forskjell på batteri! Nå har ikke denne spilleren AAA, da litt usikker på hvorfor du tar opp det her, men men... Batterilevetiden som er oppgitt er det som er gitt fra fabrikk. Det er nærmest meningsløst å måle batterilevetid. For det første er det som du sier forskjell mellom forskjellige batterier, dessuten kommer det an på hvor mye man bruker displayet, hvilket volum man spiller på og ikke minst hvilken type hodetelefoner som brukes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå