ELR Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Dette skjer spesiellt når jeg spiller CS:S/HL2, men også av og til i mediaplayer. Hvis maskinen har stått på en god stund, hender det at den bare fryser midt i spillet/programmet. Det som skjer er at skjermen blir svart og går i standby-modus. Må bruke reset-knappen for å restarte. Maskinen kjører stabilt i mange timer (stoppa selv) i Prime95, og opplever ingen andre stabilitetsproblemer ellers. Kan ikke skjønne hvor feilen ligger. Noen som har opplevd det samme? Vet hva feilen er? Har rydda på maskinen, kjørt regcleaner etc. Specs i profil. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 har du skifta kjøler på 9800pro? det så ut som du hadde råd til det, men hvis ikke så gjør det. det fikset mye stress på pcn min. 9800pro hengte seg i tide og utide, det ser jo ut til å være et varmeproblem eller noe, overklokking kanskje? skru ned hastigheten litt og sjekk... ta og kjenn på kjøleribbene inni pcn. hvis du nesten brenner deg på noe er det tydeligvis et problem der. hovedkort drivere? alt må være tenkt på for at pcn skal være pålitelig. men alt dette viste du vel fra før. Lenke til kommentar
ELR Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Ahh.... naturligvis! Skjermkortet! Har alle driverene nye, temperaturen på CPU ligger på 44 grader under stress.... Alt har virket knirkefritt, og så har den hengt seg litt på måfå. Ikke ofte heller, bare sånn innimellom, helst etter lang tid på. Restart fikser alt. Skal sjekke om det er temperaturen på skjermkortet! Har Club3D sitt kort. Takker og bukker! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Sliter med akkurat det samme hos meg, jeg har en mistanke om at det er PSU eller rammen. Åssen PSU har du? Lenke til kommentar
ELR Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg har denne PSUen. http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=TRUE430 Tror den skal holde til maskinen min. Når det gjelder RAM så har jeg Kingston 2x512MB PC3200 Dual channel. Grei RAM, uten verdens beste timings, uansett det skulle ikke ha noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå