e321 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) fikk nettop en gammel 500mhz pc. Denne hadde ATX HK og AGP port så det var ikke av det eldste modellen Det jeg lurer på det er om jeg kan ta ram brikken fra den og sette i min 700mhz pc. Brikkene ser like ut og passer i begge HK, men det står ingen ting på de så jeg er ikke sikker på hvilken type det er. Er det trygt og prøve? Hva kan gå galt? EDIT: Har sammenlignet med ram fra en eldre 128mhz... Det er ikke sånn type RAM( sånn av den gamle typen, den nye er mye større(i bredde, høyde). Altså, det er ikke den gamleste typen ram Endret 10. desember 2004 av e321 Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det er bare å prøve hvis de har samme mønster som passer i sporet. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 og det kan ikke ende med ødelagt HK eller noe? Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 og det kan ikke ende med ødelagt HK eller noe? Hvis rammen passer nedi sokkelen skal ikke noe klikke, gjorde vertfall ikke det til meg. Fikk bare error når jeg startet pcen, så jeg måtte ta ut rammen igjen og pcen gikk som normalt Lenke til kommentar
e321 Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 hm.. ok takker for svar Skal prøve snart når jeg kan skru av pc'n, for det er vel og anbefale Hvis dere ikke hører noe i dag kan dere ringe 113 Lenke til kommentar
e321 Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 det virket fint ! anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå