Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Thief 3 Deadly Shadows... Det blei for kjedelig i lengden Lenke til kommentar
Scrubs Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Doom 3...Men også Everquest 2, håpet på at det skulle være bedre. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Doom 3 skuffet ikke i det hele tatt, siden jeg var innstilt på at det måtte bli ett drittspill. Men jeg hadde store forhåpninger til Half-Life 2, men det var ett ganske kjedelig spill. Så HL2 var nok den største skuffelsen. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 er lett og trekke fram half life2 som den største skuffelsen, men fifa 2005 var og ein skuffelse. no husker eg ikkje alle spela som eg har prøvd i år i detalj, så det kan hende at det er nokon skuffande spel eg har glemt eller fortrengt. Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 SOLDNER!!! Söldner er jo fantastisk morsom i multiplayer da, men singleplayer'en suger maxx. Vil si årets skuffelse var Doom3. Tvers gjennom kjedelig... Lenke til kommentar
HSFBiOhAzArD Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Helt enig med alle her inne, både driv3r og doom3 var skikkelige dårlige. Streets Of LA var verre enn verst...... Årets STORE skuffelse for meg var Halo2.... hadde håpt på en mye bedre historie og grafikken er ikke mye til å skryte av.... Ganske mange bugs på GameSenene og hakk/hull i grafikken med en gang du kommer inn i spillet (gjelder både multi og campaign)... Ingen bots på multiplayer mode og en slapp Co-Operation mode gjør det ikke noe bedre... Et av årets goder var San Andreas, fikk hva vi forventa der Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Arg.. når skal folk skjønne at grafikk ikke er alt!!! Kan jo pokker meg ikke syns et spill er dårlig bare pga. av at grafikken "ikke var så fin"!! *puh* Bare måtte få det ut Lenke til kommentar
Campari Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 er lett og trekke fram half life2 som den største skuffelsen, men fifa 2005 var og ein skuffelse. no husker eg ikkje alle spela som eg har prøvd i år i detalj, så det kan hende at det er nokon skuffande spel eg har glemt eller fortrengt. Hehe.. Half-Life 2 må ha vært hinsides elendig for din del. Husker du ikke akkurat hadde høye forventninger til spillet. Du hadde vel ikke forventninger i det hele tatt.. Men uansett, for min del er jeg enig med trådstarter. Silent Hill: The Room er en skandale for serien. Jeg skammer meg av å i det hele tatt investert i det spillet. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Min største skuffelse i år er helt klart Deus Ex 2. Hvordan er det mulig å ødelegge arven etter DE1 så grundig? Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Sacred! argh, for no kjedelige greier. makan til ensformige greier skal man lete lenger etter ass. er det samma heletiden. gå dit, drep datt hele tiden. desuten var mappet for stort så det tok evigheter å gå fra by til by. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Söldner... Hyllet som ett nytt Operation Flashpoint av mange, forkastet av dem alle etter 10 minutter ... utrolig dårlig Deus Ex: Invisible War - Totalødelagt av konsollifiseringen...triste greier, for en oppfølger til ett så utrolig bra spill burde fortjene bedre... FAEN TA konsoller og alt som har med dem å gjøre! Doom3 var dårlig, men ingen skuffelse for meg...jeg hadde allerede på forhånd spådd at det kom til å bli en "Tech demo" av ett spill uten like, og fikk nokså rett i det... Lenke til kommentar
Woodhome Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 HELT klart Beyond Divinity, kjøpte det iallefall i 2004. Divine Divinity var ett flott spill, men Beyond Divinity er håpløst. Spillet hadde stort potensiale, men det klarte det ikke å oppfylle (for min del). Altfor lett å "rote seg bort" i karakter-utviklingssystemet (puh! langt ord), så det ble alt for vanskelig. Også fullt av bugs. Fikk ikke engang lov til å ta med meg "portal-steinen", og da hadde jeg spilt i 4-5 timer. Funket flott med en patch som kom 2-3 mnd-er etter release. Også låste spillet seg da jeg skulle dra til "Battlefielden", også en helt håpløs ordning. Samme folkene hele veien, og de hadde ALDRI penger. ARGH! . Generals (Ja, C&C Generals) ligger på en god andreplass. Vet ikke om det kom i 2003 eller 2004, men jeg har spilt d i år. Ingen videoer. Og storyen? HAH! Ikke få meg til å le! EA Games har ødelagt like mye for C&C-serien som fusjonen mellom Square og Enix har ødelagt for Final Fantasy.. Spellforce tror jeg troner på en god tredjeplass. HERREGUD for ett vanskelig spill. Men elsker jo rts og rpg-spill, så jeg spilte i 14 dager, før windows-stasjonen kapitulerte av virus. Jeg HATER spill som hiver save-katalogen på "mine dokumenter" på c:. LES; Age of mythology, Syberia 2, FM2005, Spellforce og C&C-Generals. Så til deg som klaget på Sacred; er helt enig at kartet er så ALTFOR stort. Har vandra rundt på kartet i 10-11 timer og utforsket rundt 10 % av kartet. Genialt at man kan kjøpe seg hester, men faen for noen dumme skapninger. Extremt irriterende at hesten står og blir slaktet ned i stedet for å stikke av. Og storyen må være den dårligste jeg noen gang har sett på ett rpg (hack 'n slash) spill. Så dette havner på fjerdeplass. Nå skal det sies at jeg kun hadde store forventninger til Beyond Divinity og Generals, da jeg ikke hadde hørt om de 2 andre. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Doom 3. Det er eit bra spel og alt det der, men har masse potensiale som blir kasta bort i mørke korridorer Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Halo 2, likte Halo bedre Lenke til kommentar
Woodhome Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Nå kan det vel legges til at jeg ikke har prøvd noen av disse spillene over nettverks/internett bortsett fra Generals. Prøvde Generals i nettverk, og lagga som juling. Hadde vel ikke regnet med noe annet. Uansett hvor stor og kraftig pc man hadde, så lagga det som f... på Red Alert 2 Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ground Control 2 det var så utrolig ensformig,tross den gode grafikken. det første og siste spillet jeg har kjøpt uten å lese anmeldelser om det på forhånd Lenke til kommentar
LochNzz Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Årets største skuffelse er Driv3r. Fullt av bugs, kjedelig og mislykket. ja helt enig ...driver 3 sugde SKIKKELIG... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) For meg er Doom III og Soldner to skuffelser. Doom III har alt for ensformig og kjedelig spillbarhet, og Soldner virker halvferdig, samt elendig enspillerdel. Ble i tillegg litt skuffet av Half-Life 2 med tanke på forventningene. Endret 14. desember 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå