Aiven Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Doom 3, et godt bevis på at det ikke holder med lekker grafikk! Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 ttt skrev: er lett og trekke fram half life2 som den største skuffelsen, men fifa 2005 var og ein skuffelse. no husker eg ikkje alle spela som eg har prøvd i år i detalj, så det kan hende at det er nokon skuffande spel eg har glemt eller fortrengt. Ble ikke skuffet av fifa 2005, men det har vel kanskje noe å¨gjøre med at de aldri overasker! Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Helt klart var Driv3r den store skuffelsen, men hadde egentlig forventet mer av båre Doom 3 og HL2... (offtopic: må bare snike meg til å si at gta:san andreas var det beste) Lenke til kommentar
albions Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Mongo FuRY skrev: Årets største skuffelse: Rome: Total War. Jeg synes dette er et helt greit RTS spill, men det skiller seg ikke særlig ut. Er du blit aldeles sprø.. Spillet er jo eit av dei beste spilla noen sinne Men det er min mening Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Tja ka skal eg si Eg ble vel egntlig ikkje skuffet over Doom3. Som flere her inne hadde eg på forhånd sagt et det ble ensformig,linært og i tillegg med en MP som sugde kabalknok nisser.Men eg likte å spille spillet pga det skremte meg ofte,men som forventet så dabbet det av på slutten.Alt dette pakket inn i lekker grafikk. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 ^Th0mas^ skrev: For meg er Doom III og Soldner to skuffelser. Doom III har alt for ensformig og kjedelig spillbarhet, og Soldner virker halvferdig, samt elendig enspillerdel. Ble i tillegg litt skuffet av Half-Life 2 med tanke på forventningene. Syns det er helt merkelig å høre at folk er skuffa over Doom 3, og årets største skuffelse? Det jeg lurer på er hvorfor du trodde spillet skulle bli noe annet enn det blei? Gameplayet i Doom 3 er da rimelig likt det du finner i Doom 1 og 2, og det var jo det utviklerne prøvde (og klarte) å lage, bare i bedre grafikk. De har aldri sagt de skulle lage noe annet enn det, så hvordan har du klart å ikke få med deg det? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 odex skrev: ^Th0mas^ skrev: For meg er Doom III og Soldner to skuffelser. Doom III har alt for ensformig og kjedelig spillbarhet, og Soldner virker halvferdig, samt elendig enspillerdel. Ble i tillegg litt skuffet av Half-Life 2 med tanke på forventningene. Syns det er helt merkelig å høre at folk er skuffa over Doom 3, og årets største skuffelse? Det jeg lurer på er hvorfor du trodde spillet skulle bli noe annet enn det blei? Gameplayet i Doom 3 er da rimelig likt det du finner i Doom 1 og 2, og det var jo det utviklerne prøvde (og klarte) å lage, bare i bedre grafikk. De har aldri sagt de skulle lage noe annet enn det, så hvordan har du klart å ikke få med deg det? Det betyr ikke at det er forbudt å forvente at det faktisk er GØY: Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Nei, men det betyr at folk forventer at spillet skal være noe annet enn utvikleren har sagt det skal være, jeg syns spillet er gøy, og jeg visste akkurat hvordan spillet kom til å være før jeg spilte det. Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Årets store skuffelse er at jeg planla å spille NWN i ferien, og oppdaget deretter at det er noen problemer som (så vidt jeg vet) ikke er løslige. Nå har jeg omtrent gitt opp og antakeligvis allerede mistet lysten til å spille NWN e.l. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 driv3er hl2 (det er jo bra, men Gud hvor over hypa) off topic: den store overraskelsen var beyond good and evil, greit det kom ut i 2003, men jeg kjøpte det i vinter ) Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Nei den største skuffelsen i 2004, det var Battle for Middle Earth. Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Need for Speed Underground 2 Lenke til kommentar
arlion Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 må si meg enig med skymarshal at battle for middel earth var en skuffelse i forhold til hva ea lovet før det ble sluppet ut, men jeg liker spillet meget bra ford det men det var ikke helt hva jeg forventet etter developer intervjuene til ea. ellers var jo som mange har sagt doom 3 og driver 3 rimelig kjedelige. den aller største skuffelsen for meg var at WoW europe ikke kom ut i 2004 som jeg hadde håpet på Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) arlion skrev: må si meg enig med skymarshal at battle for middel earth var en skuffelse i forhold til hva ea lovet før det ble sluppet ut, men jeg liker spillet meget bra ford det men det var ikke helt hva jeg forventet etter developer intervjuene til ea. ellers var jo som mange har sagt doom 3 og driver 3 rimelig kjedelige. den aller største skuffelsen for meg var at WoW europe ikke kom ut i 2004 som jeg hadde håpet på Developer inervjua fra EA kan du bare skrote!! Nok en gang trekker eg fram MOH:PA og det fantastiske AI som skulle vere så utrolig bra Endret 25. desember 2004 av Mala Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Doom III var den største skuffelsen for meg. Men HL2 var absolutt ikke noen skuffelse! Lenke til kommentar
Imho Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Som sagt før : Doom 3 . Lenke til kommentar
ChrchBrnr Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Er vel ikke et spill men Call of Duty United Offensive Multiplayer delen skuffet meg noe inderlig. Men av fullverdige spill så må jeg si som endel andre her Doom3, trodde de skulle greie å mekke en engasjerende historie og et engasjerende grafisk miljø men den gang ei, har vel knapt spilt noe mer uengasjerende noensinne. Doom og Doom2 var fra a til å spill uten historie så å si, det funka mye bedre enn det dem prøvde å få til denne gangen. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg fatter ikke at det er så mange som sier DOOM 3 når det finnes et spill som er desidert mer "skuffelses-faktor" over, nemlig "Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude". Det er årets skuffelse spørr dere meg. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Henger meg på Doom3 folka jeg. Grafikken imponerte men ikke resten! Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Doom 3 ble vel mest utgitt pga grafikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå