slakken Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Har satt inn nytt Asus A7V333 inatt og tempen er 10 grader høyere en det var med mitt Abit KT7-RAID. Kjører samme instillinger på klokkefrekvenser og samme strøm til prosessoren. Noen som skjønner hvorfor? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Temperaturmålerene kan variere mellom hk og hk, det er ikke akkurat det område som prioriteres når dem skal bygge dem... Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Brukte du Probe til å lese av tempen? Isåfall, hvilken versjon har du av Probe? Versjonen som fulgte med kortet mitt viste ca 7-8 grader for mye. Kjører nå med 2.16.06, men nyeste versjonen nå er 2.16.08. Hva er tempen i BIOS da? Lenke til kommentar
slakken Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 19:37, RogueFreak skrev:Brukte du Probe til å lese av tempen? Isåfall, hvilken versjon har du av Probe? Versjonen som fulgte med kortet mitt viste ca 7-8 grader for mye. Kjører nå med 2.16.06, men nyeste versjonen nå er 2.16.08.Hva er tempen i BIOS da? Bruker asus ipanel. Den henter vel tempen fra BIOS? Eller..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå