caesar* Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Kan........etter å ha lest denne tråden...ikke i min aller beste vilje forstå at ikke de aller fleste av Dere går over til Mobyson eller Talkmore?De aller fleste av Dere ville jo tjent / spart utrolig mye på det?...... Men greit....ikke forstår jeg...... Mange er nok redde for å gå tom for penger, men da er jo One Mobile et alternativ. Tror også mange ville spart endel penger på å bytte, men de fleste har vel også subsidert telefon... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Djuice Kjempefornøyd Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Djuice Kjempefornøyd Da er vi to Lenke til kommentar
AngryKid Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Telenor Bedrift via jobben funker fint for min del. betaler 1500,- i året for å ha mobilen med abo. Lenke til kommentar
bjornoss Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Har Telenor Privat + og fornøyd med det, aldri no tull. bjornoss Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Chess King her også, veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Netcom Active talk... Litt dyr månedsavgift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå