bujk Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Som topicen sier, hva slags mobil abn har du? er du fornøyd? Har hatt netcom i alle år men bestilte talkmore i går.. Endret 14. desember 2004 av blacktower Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 TELENOR DJUICE NON STOP... toppers! kjempefornøyd etter 1 år med chess king... gla i "mine sider" på Telenor.no full kontroll, sender sms til den store gull medaljen her! supert! Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Chess King Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Har vi ikke hatt en slik tråd for ikke altfor lenge siden da? Hehe, men uansett..jeg har en egen Netcom Business-talk-forhandleravtale. Billigere enn det tviler jeg sterkt på at man kan få tak i Endret 11. desember 2004 av Alastor Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Har vi ikke hatt en slik tråd for ikke altfor lenge siden da? Hehe, men uansett..jeg har en egen Netcom Business-talk-forhandleravtale. Billigere enn det tviler jeg sterkt på at man kan få tak i Netcom Active Talk gjennom jobben Fikk P910i gjennom gjennom jobben med Netcom Busines Talk som jobben betaler. Alastor tror jeg fikk det billigere enn din Endret 11. desember 2004 av ramma_2pac Lenke til kommentar
mosymi Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Har nettopp byttet til netcom plenty. Blir spennende å se når regningen kommer om det har blitt no billigere. Lenke til kommentar
klammeform Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Jeg har hatt "Chess Move" i noen måneder nå og er forsåvidt fornøyd. Men idag logget jeg inn på "min side" på chess.no og da så jeg at det var kommet et nytt abonnement som het "Chess Easy". Litt nærmere sammenligning av de to abonnementene viser følgende: Månedsavgift - Ringepris - Oppstart - SMS ChessEasy 0,- 0,99 0,59 0,48 ChessMove 25,- 0,99 0,59 0,54 Hva er poenget fra Chess sin side å ha to nesten identiske abonnement der det ene er billigere uansett hvor lite eller mye man ringer. Det er mulig det er noe jeg har oversett, men det virker for meg som om Chess lurer de som har Move abn. Hvorfor kunne de ikke bare redusert prisen på Chess Move istedenfor? Vet det er litt off topic men jeg lurte veldig på akkurat dette. -klammeform- Edit: skriveleif Endret 12. desember 2004 av klammeform Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) telenor bedrift alltid hadd telenor dvs. 6år ca, gådt fornøyd jeg Endret 12. desember 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Som topicen sier, hva slags mobil abn har du? er du fornøyd? Har hatt netcom i alle år men bestilte talkmore i går.. Klokt valg bujk, TalkMore er billig og bra, hatt TalkMore siden mai/juni.. Lenke til kommentar
escariot Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Månedsavgift - Ringepris - Oppstart - SMSChessEasy 0,- 0,99 0,59 0,48 ChessMove 25,- 0,99 0,59 0,54 Hva er poenget fra Chess sin side å ha to nesten identiske abonnement der det ene er billigere uansett hvor lite eller mye man ringer. Det er mulig det er noe jeg har oversett, men det virker for meg som om Chess lurer de som har Move abn. Hvorfor kunne de ikke bare redusert prisen på Chess Move istedenfor? Heisann.. Det du ikke har sett er at man innen 6 måneder må bestille bredbånd (adsl) fra Chess for å få abb. til denne prisen. mvh Escariot Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Heisann.. Det du ikke har sett er at man innen 6 måneder må bestille bredbånd (adsl) fra Chess for å få abb. til denne prisen. mvh Escariot Ja, for du har tydeligvis sett riktig.... Det er greit å være sikker i sin sak når man uttaler seg om ting. Har forresten Chess King. snart 3. året. Da blir det gratis abo.avgift. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har hatt sense MIDI i rundt 5 år... Men for 2 mnd siden byttet jeg over til telenor privat + Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har hatt Telenor Kontroll i alle år, så byttet jeg til Mobyson Kontant i sommer. Nå er Djuice Non Stop bestilt, kommer en gang denne uken. Lenke til kommentar
simson Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Har Chess King på andre året og er storfornøyd med både priser og service. Men kommer nok til å bytte til Telenor nå. Begynner i ny jobb der jeg får mobilen dekket. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Telenor Bedrift, jobben betaler.. Lenke til kommentar
escariot Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Ja, for du har tydeligvis sett riktig.... Det er greit å være sikker i sin sak når man uttaler seg om ting. Nei se der du.. Tenkte på den stud.pakka som de hadde for litt siden.. Iallefall hyggelig å få tilbakemelding på at man tar fullstendig feil. mvh Escariot edit: bare editerte litt.. Endret 13. desember 2004 av escariot Lenke til kommentar
petternnn Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 JEG HAR TELENOR PRIVAT + Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå