vix Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Jeg opplever att pcèn er endel raskere når jeg oppgraderte fra 2x256 til 2x512mb ram. jeg ble litt overasket over dette da oppgradeing i fra 256 til 512mb ikke var merkbar. Noen som har prøvet 2 gb ram ,og er ytelseøkningen merkbar? Endret 10. desember 2004 av vix Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Om ikke jeg tar feil så merker du omtrent ingen forskjell fra 1 til 2 gb ram. men oppgraderinge fra 512 til 1 gb er enorm Lenke til kommentar
e321 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 vil jeg merke forskjell fra 2*128 til 3*128? seriøst altså ikke le Lenke til kommentar
Gone Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Vix, du vil ikke merke noen forskjell i noen spill i hvertfall. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det kommer selvfølgelig helt an på hva du bruker maskinen din til. Bedriver du hissig Photoshop'ing med bilder på 10000 * 7500 px i 9 layers kan du aldri få nok minne, og en hver oppgradering blir da sikkert mere enn merkbar. Skriver du mail til kjente og kjære, betaler regninger og spiller litt Age of Empires, og that's it, klarer du deg sikkert med 1 GB. Personlig synes jeg alle minnesuppleringene jeg har gjort har vært effektfulle. Men hvis du kun spiller og surfer på nettet tror jeg ikke 2 GB vil gjøre noe særlig mere for deg enn 1 GB. Oppgraderingen fra 512 MB til 1024 MB var jo effektfull fordi maskinen min i flere tilfeller gikk tom for systemminne når den kjørte på 512 MB. Dette er skjelden tilfelle med 1 GB ram i boksen. Ta en titt i taskmanager når du holder på med de hissigste oppgavene på maskinen din, så ser du jo fort om det er behov for mere minne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå