slakken Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg får denne feilmeldingen. Noen som fatter dette? Er ikke så stødig med denne engelsken..... Please hjelp. Lenke til kommentar
mosher Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 He he, det feilmeldingen sier er at du ikke kan opprette denne enheten, fordi den allerede eksisterer. Så slett alle ISDN device, og prøv på nytt. :smile: Mosher Lenke til kommentar
tokr Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 legg ut fila som jpg neste gang... så tar det ikke et år for de med dial up *hint*hint* Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Isdn config er noe dritt. Du har sikkert flere instanser av driveren installer. Start opp i safe mode, sjekk devicer og fjern al som har med isdn og gjøre..wan miniport ol. Kjør opp i normal mode å sørg for at du har de rette driverne. Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Hvis du ikke får det til ved å avinstallere osv kan du gjøre som jeg gjorde noen ganger da jeg hadde det: Slå av Ta ut kortet Start opp (fjern allt som ligger igjen fra Device saken) Sett kortet i en annen PCI / ISA slot Start opp og håp at den ber om drivere =) ISDN kort lager bare kluss på PCer ja =) kjøp ordentelig kort hvis du skal ha noe HEHE.. har ikke testa så mye med win2000/XP, men når jeg hadde det i win98/ME var det masse tull Lenke til kommentar
slakken Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Det var bare latskap at filen var i bmp. Vel, tok ut kortet, bytta plass, installerte drivere og TADAAA, funker 100% Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå