Black&White Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har nylig kjøpt meg en SE k 500i. Jeg er stort sett fornøyd med tlf. Men den der utrolig høye, irriterende lyden fra kameraet ødelegger bildene mine. Høyttaleren er plassert rett vedsiden av kameraet og akkurat når man tar bilde, så gjør den lyden sånn at bildet blir "kornete" og utydelig. Er det ingen som helst måte å få fjernet/byttet den på? Leste forøvrig en post om noe lignende lenger ned på siden. Men jeg ville jo lissom ikke stjele den, og poste mitt problem i samme topic. Hvis dette er et problem, så er det vel bare å "spleise" de sammen. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det er vel ikke lyden som gjør bildene kornete Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Lyd kan jo betraktes som støy Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Lyden får du vekk med å ta på lydløs. (Hold inne firkant), men det er ikke sikkert dette virker. Det avhenger av hvilken FW du har. Faktisk så er det den styggeste mobilkameralyden jeg noengang har hørt. Den er rett og slett grusom. Lenke til kommentar
patPost Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Tror det er flere enn deg som har problemer med kornete bilder fra SE telefoner.. Kameralyden forsvinner når jeg setter min k500 på lydløs, men bildene blir ikke bedre Den tar bra bilder i fullt dagslys da.. Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 har av og til hatt det problemet på min 500 og, men har komt fram til at det skyldes for dårlig lys, er nogenlunde ok lys blir bildene ganske så bra , tror det skal gå and å skaffe blits til telefonen da, ikkje helt sikker men Men skulle alikevel gjerne vist hvordan man får av lyden på kamera, den er sinnsykt irriterende Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Tror ikke SE hadde vært smarte nok til å la denne lyden ødelegge kvaliteten på bildene... Er nok bare kameraet som ikke er i 100% kvalitet.. Men så er det bare mobil også da (i Norge)... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Folk setter uansett altfor store krav til ett mobiltelefonkamera. Man vil aldri kunne sammenligne dem med digitalkamera og iallefall ikke digitale speilreflekskamera. Synes i grunnen mobilkamerane er helt okei jeg. Er det noe man vil ta bilde av der & da og ikke har digi-kamera med seg så blir de faktisk brukbare hvis man fremkaller de... Har iallefall fremkallt 30-40 bilder fra VGA kamera jeg og de er helt greie.. Lenke til kommentar
Bazer_Punk Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 som sagt, er ej godt fornøgd med bildekvaliteten til kameraet, sliter litt i dårlig lys ikkje forringing av kvalitet pga lyden, men ellers er det noe av det bedre ej har sett av ulike mobiltelefoner. men lyden er et hat uansett, skremte vettet av mej første gang ej tok bilde med den Lenke til kommentar
MC60 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 ble litt forvirret når jeg leste dette. tror ikke lyden gjør at et bilde blir ''kornete''. det er vel mulig, men i mine ører, høres det rett og slett SNÅLT ut ... Lenke til kommentar
mX mann Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det må da finnes en måte og fjerene den kamrelyden på. er det ikke atte eller anet man kan last ned fra nettet a som fjerner den lyden Noen som har prøvd og sette den til lydløs, lir lyden borte da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå