bte Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Er det mulig å spille mine original spill online (dersom spillet støtter det), med en moddet PS2? Jeg prøvde å koble min PS2 opp mot internet gjennom en switch, og den bare hengte seg når den skulle connecte. Prøvde også å koble den direkte til min Nextgentel router men fortsatt ingenting. Har aldri prøvd å spille online når PS2'en var umoddet. Den henger i cirka 15-30 minutter når den prøver å connecte før jeg ikke gidder mer og slår av. Noen ideer? Lenke til kommentar
bte Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Bump! Noen? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Åssen chip har du da?? chippen må kunne skrus av, eller gå i "sove" modus, slik at den ikke blir registrert som modda når du går online Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 15. desember 2004 Del Skrevet 15. desember 2004 Er det sånn med ps2 også ? Du kan bruke Xlink Kai der funker det med modda ps2 også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå