Deadringer Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 det er en av de dårligere sangene jeg har hørt noen gang! skjønner ikke at folk ikke kjeder ræva av seg når de hører den!! ps: men jeg digger videoen Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Dj Falcon ft. Thomas Bangalter - Call On Me - Den kom ut før et år siden eller noe sånt. Endret 10. desember 2004 av Kilko Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Musikkvideoen var bare morro første gangen?? Aldri dansa foran tven før eg Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 talentløs sang og talentløs video med mange halvnakne pene damer. Selger det? Selvfølgelig Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Videoen er ikke talentløs da. Den er faktisk veldig bra laget. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Er vel en av de tekstene du kan utenat etter en gjennomhøring, i likhet med f.eks Daft Punk - Around the World. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 i en annen tråd ble det en liten krangel om at artister respekterte andre artister. Etter å ha lest denne vakre teksten så må jeg si at det virker utrolig søkt. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Sangen er som skapt for klubber og er generellt en utrolig stemningsskaper. Dansegulvet tar fullstendig av når denne setter i gang og folk slipper seg virkelig løs, og det er nettopp det sangen ble lagd for. Det er ingen skjulte meninger eller baktanker ved sangen, den er lagd for at folk skal danse! Musikkvideoen er i tillegg flott for de som står på sidelinjen og ikke helt er med på den dansegreia, fint å ha noe å snakke om vøtt.. Lenke til kommentar
highlander Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Haha, rart at den sangen sitter som støtt i hodet på en, trenger ikke tenke for å huske sangen engang. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 men fy faen den er tragisk! du trenger ikke mye talent for å laga den der! det ække så vanskli å selge musikk nå til dags! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det er som regel driten som selger. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Det er som regel driten som selger. uheldigvis ja! Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) men fy faen den er tragisk! du trenger ikke mye talent for å laga den der! det ække så vanskli å selge musikk nå til dags! Du ma ha ekstremt masse talent for å lage den. Som musikkprodusent så kan jeg si at det er ganske fet lyd på den. Bra bruk av compressors og FX også. Hvis du lager en like bra sang så skal jeg gi deg alt jeg tjener her i dneg.com Endret 11. desember 2004 av apoxdigital Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Jeg synes låta er en kul festlåt jeg... Den får opp stemninga på fest. Prøv å bytt ut "call on me" med "drekka mer" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå