buskmann Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Trenger ikke akkurat noen huskelapp for å synge denne.... “Eric Prydz : Call On Me” Call On Me, Call On Me Call On Me, Call On Me Call On Me, Call On Me Call On Me, Call On Me Call On Me, Call On Me Call On Me, Call On Me Call On Me I'm The Same Boy I Used To Be Call On Me, Call On Me Call On Me, Call On Me Call On Me, Call On Me Call On Me I'm The Same Boy I Used To Be I'm The Same Boy I Used To Be Call On Me, Call On Me Call On Me, Call On Me Call On Me, Call On Me Call On Me I'm The Same Boy I Used To Be Call On Me, Me Me, Me.. Call On Me Call On Me, Call On Me Call On Me, Call On Me Call On Me, Call On Me Call On Me, Call On Me Call On Me, Call On Me Call On Me I'm The Same Boy I Used To Be Call On Me, Call On Me Call On Me, Call On Me Call On Me, Call On Me Call On Me I'm The Same Boy I Used To Be Call On Me, Call On Me Call On Me, Call On Me Call On Me, Call On Me Call On Me I'm The Same Boy I Used To Be Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 nei ikke akkurat...men det er en bra sang eller hva synest du... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Heh, den går fort nok inn i skallen på en stakkar den der ja. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Teksten er iallefall bedre enn melodien Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Originalen er jo superbra da! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Originalen er jo superbra da! Bare videoen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Originalen er jo superbra da! Bare videoen Husker dessverre ikke hvordan originalvideoen var... Men Prydz versjon er helt klart underholdende Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Musikkvideoen ruler alt!! Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg liker de dype (skjulte) politiske budskapene som ligger bak teksten og videoen. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 hvem har laget orginalen? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 hvem har laget orginalen? Steve Winwood - Valerie Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Den blir eid av originalen ja. Musikkvideoen var bare morsom første gang. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Spør du meg, så er det ein skikkelig møkka sang.. (men det er no min meining).. Men musikk videoen er derimot ikkje så verst.. Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Koooonge video da Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Dylan, ta deg en bolle. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) eledig sang - Videoen var litt underholdende å se første gangen. Teksten er ihvertfall ikke fengende for meg... edit: orginalen ruler! Endret 10. desember 2004 av Dasse Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg liker de dype (skjulte) politiske budskapene som ligger bak teksten og videoen. Hvem har sagt at musikk må være politisk og "anatomisk korrekt" for å være bra ? Sangen er helt standard kommers house, men musikkvideoen faller jo i smak Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 har aldri hørt originalen før nå.. kongetøft.. ordntli 80-talls pop Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hvem har sagt at musikk må være politisk og "anatomisk korrekt" for å være bra ? Sangen er helt standard kommers house, men musikkvideoen faller jo i smak Jeg har ikke noe imot videoen. Sangen er ikke det jeg liker best, men det plager meg ikke at den går på radio. Synes det burde være flere slike videoer på TV Jeg er ikke akkurat det man kan kalle komplisert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå