Schnickaschnicka Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Dette koster 400 kr og kan fås her http://www.xmobil.no/forum/oppgradering.php er det lurt av meg å gjøre det? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Tror det eneste du får er muligheten til større minnekort(opp til 1gb) Men jeg ville gjort det ja. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 det blir vel 262000 fargers skjerm og, det står jo at lcd displayet blir gjort "noe" med. Men jeg vet ikke. BY THE WAY; jeg får den i morgen kl 12, og lurer på hvor jeg kan laste ned diverse bilder, programmer osv til mobilen. Da ligger dette klart til jeg får den. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Merk deg at det står at den kun blir med engelsk språk da. Vi oppgraderer din P900 til P910 Vi kan pr dags dato oppgradere din P900 slik at den får P910´s funksjoner. Dette betyr at software´n i mobilen blir akkurat lik P910 (kun engelsk språkpakke). Obs! Enkelte kunder har opplevet problemer med bluetooth-funksjonen etter oppgraderingen men vi arbeider med saken og håper å finne en løsning innen kort Noen eksempler på nye funksjoner: Forhåndsinnstilt Quickoffice Støtte for PDF Støtte for HTML e-post Kan bruke opp till 1Gb Memory stick duo pro Se www.SonyEricsson.com for mer info Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Skjermen vil fortsatt ha 64k farger, men du kan vist bytte ut skjermen med en P910 skjerm for å få full utnytte av oppgraderingen. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Skjermen vil fortsatt ha 64k farger, men du kan vist bytte ut skjermen med en P910 skjerm for å få full utnytte av oppgraderingen. Så hvis jeg betaler 400 kroner bytter de ut skjermen i mobilen (p900) med en p910i skjerm så jeg får 262k farger? jeg forstod deg ikke ordentlig Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Nei, det står ikke noe sted at det BLIR en P910 med bedre skjerm og taster under flippen. Bare programvaren endres, såvidt jeg kan se. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Da gidder jeg ikke det. Men jeg lurer på en ting, Jeg ser nå at p900 er 1 år gammel. Er den dårlig da siden den er gammel (nå ble jeg usikker på om det var et godt kjøp, og kan den sammenlignes med nokia 6630 for eksempel+) Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 P900 er absolut ikke et dårlig kjøp, det er fortsatt en av markedes beste modeller! Jeg mener også at den er bedre enn 6630, selv om jeg ikke har prøvd noen av dem. 6630 og P900 kan egentlig ikke sammenlignes, pga P900 er en PDA-fon med stor Tuch screen og Symbian UIQ (eller noe sånt, bare rett på meg) og 6630 er en 3g/UMTS telefon, uten touch screen og med Symbian 7.0 (series 60). Hvis du mener at disse kan sammenlignes så må vi ha to nesten helt forskjellige meninger.... -Rexton Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg synes du skal oppgradere, du kan jo bruke mye større minnekort der. Men 400 er dyrt, Her kan du lese om en billigere metode. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 P900 er absolut ikke et dårlig kjøp, det er fortsatt en av markedes beste modeller! Jeg mener også at den er bedre enn 6630, selv om jeg ikke har prøvd noen av dem. 6630 og P900 kan egentlig ikke sammenlignes, pga P900 er en PDA-fon med stor Tuch screen og Symbian UIQ (eller noe sånt, bare rett på meg) og 6630 er en 3g/UMTS telefon, uten touch screen og med Symbian 7.0 (series 60). Hvis du mener at disse kan sammenlignes så må vi ha to nesten helt forskjellige meninger.... -Rexton jeg har ikke ment at man kunne sammenligne se p900 og n6630. Bare tok n6630 som eksempel. Men nå er jeg ganske sikker på at det blir et godt kjøp. Skal hente den i morgen. Kan legge ut så bra test jeg klarer. Ser at ingen andre har lagd test av p900 så tenker jeg kan gjøre det Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg synes du skal oppgradere, du kan jo bruke mye større minnekort der. Men 400 er dyrt, Her kan du lese om en billigere metode. Det er dessverre ikke billigere der. Det koster 60 $ alt i alt. Og det blir da ca 440 kr med kursen som er nå. Pluss at man mister garantien. Jeg trenger ikke oppgraderingen hvis det bare er for å få mer minne. Det trenger jeg ærlig og oppriktig ikke. Men takk allikevel. Alltid fint med råd da Takk :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå