PcProffen Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Har lest noen poster her, og blitt litt forvirra.. Har tenkt å kjøpe meg et SB Audigy bulk utgave, men leste at bulken kommer med plast(!) kontakter, mens retail er gullbelagt. Så vidt jeg vet leder ikke plast lyd noe særlig godt.. Noen her som har bulk'en og kan bekrefteavkrefte dette? Trodde bulk = kort + CD, mens retail = kort + CD + masse vissvass (pen eske). Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: Den 2002-06-03 03:54, PcProffen skrev:Har lest noen poster her, og blitt litt forvirra.. Har tenkt å kjøpe meg et SB Audigy bulk utgave, men leste at bulken kommer med plast(!) kontakter, mens retail er gullbelagt. Så vidt jeg vet leder ikke plast lyd noe særlig godt.. Noen her som har bulk'en og kan bekrefteavkrefte dette? Trodde bulk = kort + CD, mens retail = kort + CD + masse vissvass (pen eske). Hei Min bulk har plastring på kontaktene. PS! Plast leder IKKE strøm i det hele tatt. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Stemmer at "casingen" rundt inntakene er plast, men disse leder jo ikke strøm, så det sier jo seg selv at de innvendig er av metall... Tviler på du merker forskjell i lyden... med mindre du har et meget bra anlegg da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå