Pedro80 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Hepp! Kjøpte meg nettopp et demobrukt hk fra komplett. Og selvfølgelig følger det ikke med noen braketter, kabler o.l. Så derfor lurer jeg på hvor jeg kan få tak i følgende til hk mitt: -Usb2-brakett (har ekstra header på kortet) -Spdif-brakett (har header på kortet) -En eller annen IrDa sak (har header på kortet) Hvis noen kunne hjelpe meg med dette hadde jeg blitt happy ass Edit: leifer Endret 10. desember 2004 av Pedro80 Lenke til kommentar
petzno Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 Er også på utkikk etter hvor en kan få kjøpt en brakett med usb 2.0 kontaker for å tilkoble de interne headerne på hovedkortet. Tror jeg snart har leta gjennom alle nettbutikker uten å finne noe, så tips mottas med takk! Lenke til kommentar
Musty Skrevet 19. desember 2004 Del Skrevet 19. desember 2004 jeg vil tro at det er lurt å oppgi hva slags hk det er, spesiellt når det gjelder spdif greien.. Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 19. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2004 jeg vil tro at det er lurt å oppgi hva slags hk det er, spesiellt når det gjelder spdif greien.. Er egentlig ikke så nøye med spdif, men jeg trenger bare braketten. Pin-assignment finner jeg ut av selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå