Sjefern Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Jeg har overklokket min pentium 2.53Ghz til 2.95Ghz. Når jeg kjører prime95 viser Everest at jeg kommer opp i max 63c. Men når jeg kjører MSI Corecenter viser den at jeg kommer opp i 74c! Hva er riktig? 74c på en 2.53Ghz Northwood er vel ikke forsvarlig? Men hvis det er riktig at den ikke kommer opp i mere enn 63c er vel det greit? Endret 10. desember 2004 av Sjefern Lenke til kommentar
pcmannen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Kjøp deg et ekte termometer! De målerene som er på HK er ikke alltid riktige. PS! Kanskje klokke litt ned hvis det viser seg at du har så høye tempraturer..... Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Hvor får jeg kjøpt slike termometer da? Er det farlig for en northwood å få 74c under stresstest? Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 microplex har tempmålere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå