ilpostino Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg tror topicen sier sitt... Lenke til kommentar
homarus Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg bruker opera, og den har egen popup-killer som jeg synes fungerer knallbra. Googlebar til IE er heller ikke dum. Det som ikke er så bra med disse er at det er lite rom for manuell innstilling. Har også testet noen "frittstående" popup-killere for noen år siden, men disse var ikke noe særlig bra. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg bruker til vanlig opera 7,54. (men når jeg blir tvunget til Explorer bruker jeg MSN verktøylinje) Jeg annbefaler at du ikke bruker Explorer! Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 FireFox are to simple! FireFox har alt for få funksjoner mener jeg, rett og slett for simpelt.. Jeg veksler mellom Opera og FireFox. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Firefox...thats all you need! Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 FireFox are to simple! FireFox har alt for få funksjoner mener jeg, rett og slett for simpelt.. Jeg veksler mellom Opera og FireFox. Mange funksjoner trenger en for å surfe da? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Opera bruker per idag opera og er storfornøyd med denne, men det hindrer ikke at det kommer popups ved hjelp av internett explorer/explorer i tide og utide.. (dette selv om jeg ikke har noen nettlesere oppe). noen som vet om det er en tjeneste som det går ann å deaktivere slik at det ikke kommer opp noen popups fra explorer...? Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Du har nok fått noe spyware av noe slag på maskinen din. Last ned adaware og se om det hjelper.. Lenke til kommentar
cr45h_0v3rr1d3 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg annbefaler Webroot sin SPY SWEEPER. Den funker bedre en search and destroy som jeg brukte før (som også funker greit) Last det ned fra; Downloads Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 FireFox are to simple! FireFox har alt for få funksjoner mener jeg, rett og slett for simpelt.. Jeg veksler mellom Opera og FireFox. Tingen med FireFox er at det er en helt ren browser, men du kan laste ned plugins. Den store forskjellen mellom Opera og FireFox er at Opera har alt innebygd, mens FireFox ikke har det. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Bruker Google sin toolbar. Den har popup-blocker og fungerer etter min mening kjempebra. Bruker IE og har ikke hatt noe problemer pga den. Tro det eller ei. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 (endret) Dette sier vel det meste... Endret 11. desember 2004 av jendor Lenke til kommentar
akh Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Opera bruker per idag opera og er storfornøyd med denne, men det hindrer ikke at det kommer popups ved hjelp av internett explorer/explorer i tide og utide.. (dette selv om jeg ikke har noen nettlesere oppe). noen som vet om det er en tjeneste som det går ann å deaktivere slik at det ikke kommer opp noen popups fra explorer...? Deaktiver messenger service. Og fortsett å bruke opera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå