Xmir Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Skal ha nytt hovedkort. Hvilket av disse 2? gigabyte asus Blåser en lang marsj i om det er sli eller ei! vil ha det kortet som er best! Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg ville ha valgt Asus, av den enkle grunnen at jeg har hatt veldig god erfaring med dem. Lenke til kommentar
felzius Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Enig^^ Men SLI kan være praktisk framover. Å sette på et nytt skjermkort, "dobler" jo hastigheten, og det blir jo billigere i lengda? Lenke til kommentar
all right Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ja jeg også har gode erfaringer med ASUS Kjempe kvalitet Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Valget her burde helt klart være Asus. Jeg har kjempegod erfaring med hk fra Asus. Gigabyte liker jeg ikke helt. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 11. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2004 Ja jeg er ganske fornøyd med asuskort jeg og... har et a7n8x kort som har holdt jevnt og trutt. Hørte at gigabyte kortet skulle ligge litt over alle andre ytelsesmessig, men det er altså noe jeg har hørt. eneste jeg lurer på er om det gigabyte kortet kunne være like bra eller bedre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå