Kenny000 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 I går var jeg dritlei skole eksamenlesing, oppgaveløsning osv. I tillegg oppdaget vi rett før vi skulle levere en ganske kjip feil vi har gjort i en av gruppeeksamensoppgavene, som egentlig ikke var vår egen feil (lang historie). Uannsett, etter tolv timer på skolen var jeg ganske lei og sliten. Jeg løp opp til terningssenteret (3-5 min) gikk på tredemølle hvor jeg løp ganske fort i 10 minutter til og jeg ble ganske svett, så gikk jeg rett over på å løfte vekter mens jeg hørte på musikk på miniDisken min. Skal si det hjalp. Fikk ut masse aggresjon og følte meg mye bedre etterpå! Noen andre som har slike erfaringer? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jepp, det hjelper stort når man har litt ekstra energi å kvitte seg med! Funker alltid når man er sur på et eller annet. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Jepp. Var iallefall en effektiv treningsøkt syntes jeg! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg har erfart at Motorhead er musikk som er veldig bra å trene til, ettersom musikken til Motorhead er både rask og hard. Gode motorhead sanger til slikt bruk er: The game, Ace of spades, We are motorhead, og Enter sandman (Metallica cover). Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg har erfart at Motorhead er musikk som er veldig bra å trene til, ettersom musikken til Motorhead er både rask og hard. Gode motorhead sanger til slikt bruk er: The game, Ace of spades, We are motorhead, og Enter sandman (Metallica cover). Jeg syntes det var kult å løpe på tredemølle (og trene styrke) når jeg hørte på 50Cent - In Da Club.. Har sikkert sett for mye på musikkvideoen og drømmer at det er meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå