mariuskaase Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Heisann. Jeg har idag ett Gainward Geforce3 kort med tv-utgang, og når jeg skal bruke den må jeg vanligvis gå inn på advanced i display under kontrollpanel, og velge "TV" istedenfor "Analog skjerm". Da får jeg jo selvfølgelig bare bilde på TV eller analog skjerm utifra det jeg velger. MEN.. det er noe jeg kunne tenke meg, som jeg rett og slett ikke finner. Det er en undermappe i Advanced som heter "nView", hvor man kan velge at bildet skal vises på TV -og- analog monitor! Her kan dere se hvordan det ser ut: (Screenshot fra en kompis som har Asus GF4, med HELT LIK tv-decoder, altså Conexant CX25871) http://www.tbg.no/nview.gif Har jeg ikke mulighet til dette pga. at han har GF4 og jeg GF3? Jeg kan egentlig ikke skjønne dette, siden det er samme tv-decoder? Jeg har prøvd å fjerne for så å reinstallere nVidia driverene, uten hell. Noen tips, der ute? [ Denne Melding var redigert av: mariuskaase på 2002-06-03 02:17 ] Lenke til kommentar
knut Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Ingen av GeForce 3 kortene støtter "twin view" som vil si å bruke to skjermer samtidig. Men det er et lite program som heter tv tool som sannsynligvis fungerer ypperlig til det du skal gjøre. De nvidia kortene som støtter "twin view" er geforce 2mx (ikke gts, pro, ultra) og alle geforce 4 kortene. Sammen med noen av quadro kortene. Lenke til kommentar
mariuskaase Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Hm.. GF2 MX har dette, og IKKE gf3? Hva er det fornoe teite greier da? Jaja, jeg får lete etter TV Tool, men jeg vet ikke hvor jeg finner det. Hva er så unikt med dette programmet da? Gjør den det jeg vil det skal gjøre? Kanskje litt dumt å spørre, men jeg leiter nå iaf :smile: Takk Lenke til kommentar
knut Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Mener å huske at dette programmet kan gjøre en dvd film eller tilsvarende til full screen på tv skjermen, uten at du trenger å reboote maskinen. Du kan finne programmet her: http://www.tvtool.info Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå