Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tele2 ADSL ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei har stort sett bare gode ting å si om Tele2.

Telefonsupporten har vært meget bra, men har truffet et par råtne epler der og.

De tilfellene hørtes det ut som om det var drittunger som bare ville preike dritt, og ikke være noe videre hjelpsomme.

Det har jeg også skrevet inn til Tele2, og De har fått høre det.

Linjene er stort sett oppe og går, med unntak av kabler som ryker, som ikke er Deres feil.

Har 704/128 linje, men vurderer å oppgradere til 1024/256. Men det er ikke så forlokkende med bindingstid, da alle vet at prisene vil gå ned.

Eller`s er jeg som sagt ,meget fornøyd.

Har også fått "teste" abuse avdelingen og det virker som om De også er meget oppegående.

MvH

WB

Lenke til kommentar

Har også Tele2 selv, har ikke gjort meg opp noen spesielle erfaringer, verken positive eller negative. (En gang i høst da det var noe agreggerings-router eller noe som gikk til H****.) (Negativ :p )

Jeg sitter som Wild Berries med 704/128 linje fra de. Skal man oppgradere, må du regne med 1. års binding... :thumbdown:

Se en annen tråd ang. Tele2. Der er det ikke alle som er like fornøyd..

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=341785

-Trond

Lenke til kommentar

Har Tele2 idag (704/128) men går over til Bluecom 27/12 til en linje som passer mitt bruk bedre (2200/560)...Om Tele2 har jeg og si at linjen til tider har vært ustabil og viljen til og rette opp dette fra Tele2 sin side har vært veldig begrenset...Kan ikke si at jeg vil anbefale Tele2 til noen siden det er så mange andre ISP`re som kan tilby både bedre linjer og bedre service...Prisen er grei nok hos Tele2 men skal du bare gå etter den så kan jeg ikke si annet enn at du får det du betaler for.....

Endret av Znoken
Lenke til kommentar

Hadde Tele2 i nesten 2 år, intet negativt å si om dem bortsett fra at de sperrer for en del porter (mest for virus og slikt). Skiftet linje av hensyn til pris/båndbredde.

Vet at Tele2 i disse dager videresender en del brev til kundene sine som de har fått fra aktører i USA som har logget IP adresser i tele2's nett pga av p2p-bruk (også bittorrent). Om dette er negativt eller positivt får de involverte selv ta standpunkt til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...