deo123 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Har bestilt Dell Axim til dama i julegave. Håper noen her har erfaring med Dells levering. På kundeservice ser de at det er UPS som leverer til meg i Oslo. De ringer visst ikke kunden først, og leverer bare frem til 16:00 og prøver tre ganger. Hvordan kan der være mulig? På ordre bekreftelsen står det at det er Schenker By Road som er transportør. Kan noen si noe om hvem som faktisk leverer? :-) Kundeservice hos Dell vet ikke Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Haha, enda et eksempel på hvor dårlig kundeservicen hos Dell er... :!: Ikke første gang skal jeg si deg. Men jeg har ingen idé om hvem det er som leverer... Lenke til kommentar
andreash Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Schenker?? Det høres ut som Linjegods. Mener å huske at det er Linjegods. (Eller somlegods som de heter på folkemunne) Lenke til kommentar
anatomicpants Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Det er shenker som leverer. Lenke til kommentar
woid Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 sist jeg bestilte noe fra dell som privatperson, så var det shenker som var logistikk-greia, men linjegods som leverte varen ut til meg til slutt. de ringte meg dagen før levering for å avtale leveringen, men siden jeg ikke var hjemme på det første tidspunktet de hadde, ba jeg om å få den levert på kontoret. de kjører ut til firmaer før kl 13 ellernoe alle virkedager, mens til privatpersoner på ettermiddagen 3-4 ganger i uka. Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Aha ja, i see... Takk :-I Lenke til kommentar
deo123 Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg håper bare at de faktisk ringer og avtaler noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå