jealei Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Hei jeg har kjøpt meg nokia 3650 vet noen av dere om en internett side hvor jeg kan laste ned spill osv som jeg kan sende til mobilen. hvor jeg for kjøpt nytt deksel til mobilen og hvor jeg kan laste ned noen softwarer og sånt gratis Endret 21. desember 2004 av jealei Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 det spørs hvor gammel den er, hva slags stand den er i, osv, legg inn litt info om det så kan nok noen hjelpe deg! Lenke til kommentar
jealei Skrevet 22. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2004 Ps: Vet noen om det finnes datakabel til nokia 3650 Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 22. desember 2004 Del Skrevet 22. desember 2004 Isteden for å kjøpe en datakabel kjøper du heller en Bluetooth USB Dongle. Da kan du overføre filer mellom PC/3650 trådløst. Slike adaptere finnes på f.eks. elkjøp. Se prisguiden for billigste priser. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Hvis du drar på multinettbutikken på Holmlia har de noen fete deksler til nesten ingenting! :!: Vet ikke om så veldig mye programmvare til den, men en venn av meg lastet ned mange spill, og da mener jeg mange, og alle sammen gikk skikkelig fort! For øvrig mistet kompisen min mobilen sin i havet i nord-norge, men fikk den opp igjen.. Den lå på 6-8m dypt, iskaldt vann i mange timer, men fungerte i noen timer etter at de fikk den opp! Det betyr at den burde tåle ganske mye annet også! :!: Skjermen er helt mega! Men får ganske lett stygge riper.. Den er veldig leselig i sollys og en sinnsyk underholdningsmaskin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå