Venn0x Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hei... Jeg har en AMD Athlon XP1600+ på et MSI KT3 Ultra 2 hk. Får den ikke høye enn 1491 mhz (142fsb og 10.5 multiplier). For og gå høyere må jeg modifisere litt på CPU'n. Det jeg lurte på var om det var verdt og prøve det, eller kjøpe en annen cpu og klokke den i stedet for?.. Men da trenger jeg vel et nytt HK også? Takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
Lickmastr Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Er det et via chipsett? uten agp lås?? Skal ikke si det for sikkert, men lurer på om det er det som stopper deg. Edit: Ikke at den cpu`n er så veldig overklokkbar heller Så seint oppe du er!! eller bare tidlig vaaken? Endret 10. desember 2004 av Lickmastr Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 vært oppe hele natta Ja, satte opp FSB'n i Bios.. Er noe med den AGP-locken hvertfall. Men skal jeg ha nytt HK tar jeg ny cpu å. Helst en som kan klokkes litt, og så sette inn vannkjøling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå