Fixer'n Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ja jeg lurer på om det er mange som har problemer med 6800LE skjermkortene sine. Problem: Sort skjem under spilling, pc låses. Fabrikat: Gainward Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Førsterevisjonen av kortene har en feil som gir slike symptomer ja. RMA, få nytt. Lenke til kommentar
leffern Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 jeg har også det problemet at pc'n låser seg hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 jeg har også det problemet at pc'n låser seg hva skal jeg gjøre? Blie skjermen sort først? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Sjekket at PSU'en duger? Tipper dette kan være et symptom hvis det går skeis i spill. Som LarsC sier, Rev1 er det mye problemer med, det er også en mulighet. Trodde dog at dette var ordnet, og at man ikke fikk kjøpt slike lenger? Lenke til kommentar
friskies Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ja, det er et kjent problem. Søk på nettet og dere ser at det er flere med samma problem. Gayward suger Lenke til kommentar
TAS Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ville prøvd å oppdatere bios på skjermkortet.Ser att du har Gainward,dahar du vel også installert Expertool.Hvis jeg ikke husker feil mener jeg att du kunne laste ned og oppdaterer via Expertool. NB:Du skal ha litt peiling på hva du gjør hvis du prøver deg på det. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Ville prøvd å oppdatere bios på skjermkortet.Ser att du har Gainward,dahar du vel også installert Expertool.Hvis jeg ikke husker feil mener jeg att du kunne laste ned og oppdaterer via Expertool.NB:Du skal ha litt peiling på hva du gjør hvis du prøver deg på det. joda Expertool 3.18 hadde den funksjonen men ikke 3,20 der har de tatt bort den. Og 318 er ikke kompatibel med 6800 LE Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 Ja, det er et kjent problem. Søk på nettet og dere ser at det er flere med samma problem. Gayward suger Slike meldinger kan du holde for deg selv. Viss du ikke har noe klokt å komme med. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Ja, det er et kjent problem. Søk på nettet og dere ser at det er flere med samma problem. Gayward suger Har ingenting med Gainward å gjøre, din løkrull. Det er nVidias feil. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 En venn av meg har sennt inn sitt kort 2ganger og venter nå på det tredje kortet fra komplett.... Tydelig at det ikke er noe å anbefale!! Lenke til kommentar
XENiTiS Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hadde samme problemet for en tid siden. Sendte kortet i retur og byttet til 9800PRO. Etter å ha gjort noen tweaks, og flashet kortet med XT-BIOS yter det omtrent det samme som 6800LE gjorde (uten softmod,selvsagt), men har ingen av problemene... Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Er vel den første revisjonen som er helt på trynet. Mener og ha lest at det var noe med pipelinene på gpu. F.eks et spill som sendte masse info til alle 16 pipes og da fikk skjermkortet overflow av info. Hadde trudd at nVidia skulle ha fiksa dette nå, men jeg ser mange steder at folk har problem med dette. B.l.a på jobben. Holder meg unna det kortet uansett. Velger heller ATI. Lenke til kommentar
vehitman Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Sjekk minnet ditt med f.eks. memtest86 . Hadde de samme problemene sjekka, den fant masse feil - tok ut den ene minnebrikka, og problemene forsvant. o.O Nå klikker den bare om jeg klokker den for høgt... Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg har Geforce 6800le og noen ganger når jeg spiller blir det svart skjerm må starte pcen på nytt. Hva er problemet? Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Kan konstatere at jeg har samme problemet. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
UncleLoco Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Hm. En jeg kjenner har akkurat det samme problemet. Kortet funnker utmærket i windows ( ), men med en ganng et spill startes så blir skjermen svart, skjermen skrur seg av og det trengs en restart. (dette skjer etter et par minutter ingame). Er det noe man kan gjøre med kortet? Eller må hele dritten returneres? håper på det første . Han som har problemet har gainward 6800 LE Endret 10. desember 2004 av UncleLoco Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Er det Gainward dere har? http://forum.gainward.de/viewtopic.php?t=3...9c65201162d71cc Ser ut til at de jobber for en løsning. Masse feil ser det ut til: http://forum.gainward.de/viewtopic.php?t=3...9c65201162d71cc Og her er en tråd om problemet deres: http://forum.gainward.de/viewtopic.php?t=6...9c65201162d71cc Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Jeg har også samme problemet (ja har moddet) men bare av og til når jeg spiller f.eks grafikkintense spill som Farcy,HL-2 og doom3, men ikke når jeg spiller CS eller WC3. Men skjer ikke så ofte, men men må jo betale noe for å ha svindlet nVidia for et par hundre kroner Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 kortet klikker selv om det er stock kan jeg informere om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå