Talker Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 (endret) Det er vel ingen mulighet for å forandre på partisjonene etter at jeg har begynt å bruke dem? Hadde egentlig vært utrolig kjekkt nå som det begynner å bli trangt om plassen på en av dem, og jeg vill fortstt holde orden i sakene... Endret 10. desember 2004 av Talker Lenke til kommentar
larsli Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Partition Magic skulle vel gjøre jobben! Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 nå som det begynner å bli trangt om plassen på en av dem, og jeg vill fortstt holde orden i sakene... Hvis det er trangt om plassen skal du kjøpe mer hardisk. Ikke klutre med partsjonene. Det kan så lett gå galt. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 10. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2004 nå som det begynner å bli trangt om plassen på en av dem, og jeg vill fortstt holde orden i sakene... Hvis det er trangt om plassen skal du kjøpe mer hardisk. Ikke klutre med partsjonene. Det kan så lett gå galt. Har kjøpt meg en 200GB og har flyttet alle store filer som spill og filmer dit.. Da ble det en del mere plass der jeg hadde de, men der jeg har spill og programmer installert så er det jo fortsatt mye brukt Blir litt mye styr med så mange partisjoner.. hehe Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Hvorfor så mange partisjoner? Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Brenn alle filemene ut på en dvd, eller en cd. det blir mye bedre da spesielt hvis du har en billig dvd spiller som kan spille av mpg og divx filer. Lenke til kommentar
titus Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Partition magic er greit det - bare ta sikkerhetskopi av alt du er redd for å miste først. Prøv også å gjøre det enkelt for programmet skal du slå sammen partisjoner er det veldig greit om du har tømt en av dem først. Ellers fikk jeg selv 1 GB frigjort på systempartisjonen bare ved å kjøre et "opprydningsprogram". Windows og andre programmer lager et hav av midlertidige filer som man skulle tro ble slettet automatisk, men som faktisk blir liggende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå