Gå til innhold

Forandre på partisjonene?

Talker

Anbefalte innlegg

Det er vel ingen mulighet for å forandre på partisjonene etter at jeg har begynt å bruke dem? Hadde egentlig vært utrolig kjekkt nå som det begynner å bli trangt om plassen på en av dem, og jeg vill fortstt holde orden i sakene... :)

Endret av Talker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nå som det begynner å bli trangt om plassen på en av dem, og jeg vill fortstt holde orden i sakene...  :)

Hvis det er trangt om plassen skal du kjøpe mer hardisk. Ikke klutre med partsjonene. Det kan så lett gå galt. :thumbup:

Har kjøpt meg en 200GB og har flyttet alle store filer som spill og filmer dit.. Da ble det en del mere plass der jeg hadde de, men der jeg har spill og programmer installert så er det jo fortsatt mye brukt :roll:

Blir litt mye styr med så mange partisjoner.. hehe

Lenke til kommentar

Partition magic er greit det - bare ta sikkerhetskopi av alt du er redd for å miste først. Prøv også å gjøre det enkelt for programmet skal du slå sammen partisjoner er det veldig greit om du har tømt en av dem først.

Ellers fikk jeg selv 1 GB frigjort på systempartisjonen bare ved å kjøre et "opprydningsprogram". Windows og andre programmer lager et hav av midlertidige filer som man skulle tro ble slettet automatisk, men som faktisk blir liggende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...